Ik bestelde één booster en kreeg er twee. Ik heb er één teruggestuurd. U rekent mij bij mijn laatste factuur 2 x 2.5€ aan voor deze booster. Ik stapte ook over naar flexabonnement . Uw medewerker vertelde mij dat een booster dan gratis was. Graag dus CN voor 5€ en geen afrekening meer op volgende factuur voor boosters. Bovendien heb ik zowat de ganse maand september en october zonder TV gezeten door een ongelofelijk aantal problemen en misverstanden met opsturen en terugsturen van decoders, WiFi bridges, boosters, en andere Kafka-gevallen. . . en daar dan ook ettelijke uren aan gespendeerd, vermits u zich eigenlijk zo goed als onbereikbaar gemaakt hebt voor uw klanten. (Proficiat! het zijn dan ook eikels van klanten). Het zou misschien billijk zijn om daar ook wat voor terug te doen.
FYI: flex met vaste lijn inbegrepen = één gratis booster in bruikleen.
Dag Antonella, Dank voor uw antwoord en voor de correctie. De eerste booster ga ik dan natuurlijk wel houden. mvg Johan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.