Onlangs keken we nog eens naar een film uit de catalogus, aangezien ik nog 5 bonusfilms staan had. Nu zie ik dat deze aangerekend werd op de factuur. Graag een rechtzetting hiervoor.
FYI: Best hiervoor zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen maandag.
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.