Vraag

betalingsbewijs opvragen

  • 16 April 2023
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Beste, 

ik kocht vorige week een iphone 14 aan maar heb tevergeefs mijn ticket verloren. Is het mogelijk dit opnieuw aan te vragen? Heb deze aangekocht in de shop te Kortrijk.

 

Mvg 

Laurent Geers

klantnummer staat in mijn profiel


4 reacties

@Laurentgeers 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Laurentgeers 

je hebt sowieso in je mail dd 12-4 een bewijs van aankoop met contractgegevens van het toestel met abonnement.

Ik vraag na of er nog een apart kasticket te bekomen is.

groeten

Tina

 

@tina.b 

Hebt net nog eens mn mail gecheckt maar heb dit niet ontvangen. Kunt u ervoor zorgen dat ik deze via mail krijg aub?

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@Laurentgeers

de mail van toen is herverzonden

via shop ook een kopie ticket bekomen: is doorgestuurd via private message en via mail.

groeten

Tina

Reageer