Beste,
Ik ben vandaag te weten gekomen dat ik mijn factuur op een verkeerde proximus rekeningnummer heb gestort. En weet niet goed wat te doen. Probeer te bellen naar proximus maar zonder succes.
Beste,
Ik ben vandaag te weten gekomen dat ik mijn factuur op een verkeerde proximus rekeningnummer heb gestort. En weet niet goed wat te doen. Probeer te bellen naar proximus maar zonder succes.
Voor maandag zijn er geen Proximus-medewerkers meer actief op dit publieke forum (en ik vermoed dat de financiële dienst enkel tijdens de kantooruren bereikbaar is)
Best de reactie van een Proximus-medewerker op dit forum afwachten
Ik kan mij vergissen maar vermoed dat indien de gestructureerde mededeling gebruikt werd, er niet direct een probleem zal zijn
→ https://nl.forum.proximus.be/facturatie-betalingen-48/mededeling-factuur-vergeten-48691
NB: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen maandag.
@martin. Ik zal nog eventjes afwachten tot maandag. Maar mijn mededeling is correct ingevuld. Alleen is het op een andere rekeningnummer gestort van proximus.
Groetjes,
Luc
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.