Skip to main content

Beste, 

Ik ben vandaag te weten gekomen dat ik mijn factuur op een verkeerde proximus rekeningnummer heb gestort.  En weet niet goed wat te doen. Probeer te bellen naar proximus maar zonder succes. 

Voor maandag zijn er geen Proximus-medewerkers meer actief op dit publieke forum (en ik vermoed dat de financiële dienst enkel tijdens de kantooruren bereikbaar is)

Best de reactie van een Proximus-medewerker op dit forum afwachten 

Ik kan mij vergissen maar vermoed dat indien de gestructureerde mededeling gebruikt werd, er niet direct een probleem zal zijn

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_transfer/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/betalingsmethode/hoe-betaal-je-een-factuur-of-aanrekening.html

 


@Dina Vdb dat zal geen probleem zijn en als de proxius forummedewerkers maandag hier de draad opnemen zullen ze u wel verder om bijkomende info vragen indien nodig , zie zelfs een voorbeeld waar de klant de mededeling had vergeten erbij te zetten op de overschrijving
→ https://nl.forum.proximus.be/facturatie-betalingen-48/mededeling-factuur-vergeten-48691

NB: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen maandag.


@martin. Ik zal nog eventjes afwachten tot maandag. Maar mijn mededeling is correct ingevuld. Alleen is het op een andere rekeningnummer gestort van proximus. 


@Dina Vdb   Dag Dina, kan u me eventueel, via een  privebericht, een bericht laten geworden met de betaal gegevens ( wanneer, welk bedrag, op welke rekening, met welke rekening en eventueel de gebruikte betaalreferentie° 

Groetjes,

Luc


Reageer