Skip to main content

Beste,

Ik zou graag de restwaarde van mijn smartphone betalen, zodat ik een nieuwe kan aanschaffen. 

Hoe moet ik dit doen?

Mvg.

Hier kan je lezen hoe dat je dit kan doen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/een-abonnement-gekoppeld-aan-een-toestel-wijzigen-of-stopzetten.html


Hier kan je lezen hoe dat je dit kan doen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/een-abonnement-gekoppeld-aan-een-toestel-wijzigen-of-stopzetten.html

Ja, daar heb ik ook al gekeken. Maar zou iemand mij even volledig kunnen uitleggen hoe het in zijn werk gaat? Hoe en waar ik het moet betalen enzovoort..

Bedankt


TUI: Morgen kan iemand die van proximus zelf is, je hieromtrent de details geven


Hoeveel dat je gaat moeten betalen als restwaarde vind je terug in de afschrijvingstabel: https://www.proximus.be/dms/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/AfschrijvingProximus.pdf?v1=shorturl&v6=afschrijving Je zal moeten contact opnemen met de dienst facturatie hoe dat je dit restbedrag moet betalen. 


ja normaal als ze hier van Proximus de draad zouden opnemen zouden ze dit inderdaad ook doen, maar blijkbaar werd de post nog niet opgemerkt door iemand van het proximus team zelf!

Maar morgen weer een nieuwe dag :slight_smile:


Ter info:

https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/vraagje-ivm-abonnement-en-toestel-50146

 

 


@proximus 

Beste,

Ik zou graag de restwaarde van mijn smartphone betalen, zodat ik een nieuwe kan aanschaffen. 

Hoe moet ik dit doen?

Mvg.

 


Indien een reactie van Proximus zou uitblijven

via MyProximus uw abo optie dataphone schrappen/opzeggen wat automatisch tot gevolg heeft dat de restwaarde van uw toestel zal gefactureerd worden, nadien (=wanneer aanpassing verwerkt in de sytemen = ‘s anderdaags in principe) kunt u een nieuw contract dataphone met een nieuw toestel aangaan voor uw bestaand nummer


dit is inderdaad de reden dat ik nog eens probeer aan te  porren op een reactie van Prox omdat in veel gevallen er ook problemen zijn met Myproximus applicatie.

NB ben benieuwd op de nieuwe versie van Myproximus veel van die problemen gaat oplossen.


@Bram Pollet Dag Bram,
Ik zie dat er gisteren een aanvraag is gedaan voor een nieuwe aanvraag.
De kost voor het opzeggen van het oude joint offer toestel is 22,41 EUR.
Mvg, KoenN


Reageer