Is het ook mogelijk om de vervaldag van de facturen te wijzigen ?
Ter info: hierbij kunnen de mensen van het proximus forum team je eventueel verder helpen indien dit mogelijk is en dit pas maandag, aangezien zij hier op het forum niet langskomen.
Dag M. Sonck,
Rond welke datum zou je de facturen wensen te ontvangen?
Dan kunnen we dit zeker voor je aanpassen.
Mvg, KoenN
Dag M. Sonck,
Rond welke datum zou je de facturen wensen te ontvangen?
Dan kunnen we dit zeker voor je aanpassen.
Mvg, KoenN
Graag zou ik de facturen willen ontvangen rond de 10e van de maand als het mogelijk is?
Hallo,
op 16/10/19 ben ik overgestapt met mijn gsm, internet en tv van orange naar proximus.
uw collega heeft toen de easy switch id gevraagd aan mij maar nu blijkt dat hij nooit die code heeft gevraagd en ik heb op 29/10 mijn decoder van orange binnen gebracht bij bpost.
de collega van proximus shop zei dat alles automatisch werd overgedragen.
enige tijd later bleef ik nog facturen ontvangen van orange blijkt dus dubbele facturering. Door een fout in de overdracht via jullie collega draai ik op voor mijn facturen tot nu toe van orange.
ik vind dit heel jammer dat dit voor valt want ik heb geen enkel bewijs wat betreft de overname. Orange wil absoluut niet bemiddelen en sturen me door naar mijn huidige provider.
ik vroeg me af jullie me kunnen helpen want dit is niet mijn fout maar die rekening blijft wel ontbetaald ?
hopende me tegemoet te komen
Beste, ik vraag nu al 2 maanden om de betalings datum op te schuiven naar rond de 10de van de maand. Nu krijg ik weer een sms dat ik 3 dagen heb om te betalen. Kunnen jullie dat bij het afbetalingsplan voegen, want ik dit nu niet bolwerken... heb net 135 betaald en op het einde van de maand een nieuwe aanrekening, ik heb al 2 gelijkaardige berichten gestuurd om dit te wijzigen naar begin de maand. Ik wil niet opnieuw afgesloten worden.
Alvast een fijne kerst.
Mvg,
Tom
Beste
ik zou graag mijn datumstermijn aanpassen aangezien ik in het begin van de maand mijn loon krijg. gaat dit?
mvg
veronique
FYI: Maandag komen de medewerkers van Proximus hier terug langs om je verder te helpen.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen
(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen die je in ander privé vakken niet kwijtgeraakt ), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.
Week 1: tussen de 1ste en de 6de van de maand
Week 2: tussen de 7de en de 10de van de maand
Week 3: tussen de 17de en 24ste van de maand
Week 4: tussen de 25ste en 30/31ste van de maand
PS: Je kan geen specifieke dag kiezen, enkel de week.
Groetjes,
Antonella
ik had graag week 1 gekozen
groetjes
Veronique
bedankt voor je hulp
alvast nog een prettige dag en eindjaar
groetjes
veronique
Heel graag gedaan en voor jou ook prettige feestdagen!
Groetjes,
Antonella
Welke week heeft jouw voorkeur als betaaldatum? Nu zit je op week 3.
Week 1: tussen de 1ste en de 6de van de maand
Week 2: tussen de 7de en de 10de van de maand
Week 3: tussen de 17de en 24ste van de maand
Week 4: tussen de 25ste en 30/31ste van de maand
Je kan geen specifieke dag kiezen, enkel de week.
Een afbetalingsplan is mogelijk op het totaal openstaand saldo, maar we kunnen dit maximaal in 3 schijven opsplitsen. Zal ik deze opstellen?
Groetjes,
Antonella
PS: Misschien moet je opeteren voor een omschakeling naar Flex wat voordeliger is voor jouw prodcuten en diensten:
Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.