Beantwoord

Bestelling, geen bevestigingsmail

  • 23 October 2023
  • 14 reacties
  • 188 Bekeken

Hallo, ik bestelde op 23/10 een iPhone 15 online. Ik ontving geen bevestigingsmail en heb geen idee wat mijn bestellingnummer is. Ik heb overal gekeken maar kan mijn bestelling niet terug vinden. Zou iemand mij kunnen helpen? 

icon

Beste antwoord door HeidiE 24 October 2023, 08:02

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Salomey kun je hier in het klantprofiel de klantgegevens aanvullen, voor nazicht?

Dag. Dankjewel voor de snelle antwoord. Ondertussen heb ik het gevonden, maar heb weer een nieuw probleem. De link die in het bevestigingsmail staat voor de status te volgen werkt niet. Zou het mogelijk zijn als u het voor mij zou kunnen nakijken? Ik zal mijn gegevens aanvullen. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Salomey Levering is voorzien op morgen 27/10/2023.Groetjes,Joel

 

 

Zou het mogelijk zijn om mijn trackingscode te sturen? Ik heb het namelijk nodig voor het ophalen van mijn pakketje.

Reputatie 7
Badge +3

Zou het mogelijk zijn om mijn trackingscode te sturen? Ik heb het namelijk nodig voor het ophalen van mijn pakketje.

@Salomey  Gezien de levering op 27/10/2023 gepland staat;

zal je deze avond een email met de trackingcode ontvangen van Bpost.

Dit van zodra je pakket door Bpost is ontvangen , ( meestal omstreeks 21 uur de avond voor datum van levering).

Hier ook een bestelling gedaan op 31.10 en geen bevestegingsmail gehad geen klantnr niets . gebeld naar het nummer zien ze helemaal niets van mijn gegevens . wel betaald voor de iphone 15 met nieuwe nr . kan iemand me helpen aub 

Reputatie 7
Badge +3

@pauline123  Dag Pauline IT ticket IM12375457 is hiervoor aangemaakt

 

@pauline123  Dag Pauline IT ticket IM12375457 is hiervoor aangemaakt

 

en wat wil dat zeggen ?

Reputatie 7
Badge +3

@pauline123  Mensen van IT moeten dit order doordrukken; momenteel hongt dit vast. Annuleer ik het en vraag de terugbetaling?

@pauline123  Mensen van IT moeten dit order doordrukken; momenteel hongt dit vast. Annuleer ik het en vraag de terugbetaling?

Daarstraks  via de chat assistent met een collega gepraat en zei  vertelde me dt het in orde is en dat het enkel moet worden gekoppeld aan een klantnummer . ik snap het niet meer hoor . 

 

Reputatie 7
Badge +3

@pauline123  Ja dit is inderdaad het probleem...dit kunnen wij niet kan enkel door IT

@pauline123  Ja dit is inderdaad het probleem...dit kunnen wij niet kan enkel door IT

en hoe komt het dat het dan “vast” zit ? en kan ik daar naartoe bellen of mailen ? ik zou toch graag de iphone willen hebben . 

Reputatie 7
Badge +3

@pauline123 

zoals ook in ander topic vermeld: bij jou was het eerste order door systeem geannuleerd (fout in systeem), en die terugbetaling van dat toestel is onderweg

Het andere order doorloopt momenteel alle procedures (zoals ID check, betaling, etc) en dan kan de bestelling worden uitgevoerd.

Hopelijk komt het snel in orde, maar een exacte timing kunnen we er niet op plakken, waarvoor excuses.

Tina

@pauline123

zoals ook in ander topic vermeld: bij jou was het eerste order door systeem geannuleerd (fout in systeem), en die terugbetaling van dat toestel is onderweg

Het andere order doorloopt momenteel alle procedures (zoals ID check, betaling, etc) en dan kan de bestelling worden uitgevoerd.

Hopelijk komt het snel in orde, maar een exacte timing kunnen we er niet op plakken, waarvoor excuses.

Tina

Ja dat heb ik ondertussen ook gehoord , maar de ene zegt dat het in orde is dan weer niet ik krijg verschillende antwoorden van jullie . 

Reageer