bereikbaarheid technische dienst als antwoordapparaat niet afgezet wordt

  • 18 January 2022
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

  • storing op het net  op 10 januari door een stroomonderbrekening hoogspanningsnet
  • als ik de 0800 lijn contacteer om technische bijstand  voor TV-internet problemen,  kan dit niet omdat mijn vaste lijn steeds de melding maakt van “een incident op het netwerk” dat zo spoedig mogelijk opgelost zal worden.
  • De storingen op de lijn zijn reeds opgelost op 11 januari, maar nog steeds wordt mijn vaste lijn , voor bijstand geblokkeerd door”het alarm “ via antwoordapparaat.
  • Resultaat ik kan de technische bijstand via 0800 lijn niet meer bereiken.
  • Het alatrm is nog steeds niet afgezet ook al werd dit telefonisch gemeld.
  • Ik kan zelfs geen klacht formuleren via mail omdat ik steeds wordt afgeleid naar “het incident” door deze alarmfase” zodat ik steeds vast loop.
  • Vandaar de reactie en vraag aan Proximus via dit medium.
  •  Zet het “antwoordapparaat “ - “alarm” nu eindelijk eens af zodat ik via de 0800-lijn  terecht kan voor technische bijstand.

1 reactie

Kun je op dit moment ook geen andere optie kiezen als je 0800 22 800 belt zodat ze u dan kunnen doorverbinden naar de deinst die je wilt?

PS: Iemand van het Proximus forumteam zal hier naar alle waarschijnlijkheid niet meer reageren en zal dit pas morgen zijn.

Reageer