- storing op het net op 10 januari door een stroomonderbrekening hoogspanningsnet
- als ik de 0800 lijn contacteer om technische bijstand voor TV-internet problemen, kan dit niet omdat mijn vaste lijn steeds de melding maakt van “een incident op het netwerk” dat zo spoedig mogelijk opgelost zal worden.
- De storingen op de lijn zijn reeds opgelost op 11 januari, maar nog steeds wordt mijn vaste lijn , voor bijstand geblokkeerd door”het alarm “ via antwoordapparaat.
- Resultaat ik kan de technische bijstand via 0800 lijn niet meer bereiken.
- Het alatrm is nog steeds niet afgezet ook al werd dit telefonisch gemeld.
- Ik kan zelfs geen klacht formuleren via mail omdat ik steeds wordt afgeleid naar “het incident” door deze alarmfase” zodat ik steeds vast loop.
- Vandaar de reactie en vraag aan Proximus via dit medium.
- Zet het “antwoordapparaat “ - “alarm” nu eindelijk eens af zodat ik via de 0800-lijn terecht kan voor technische bijstand.
Bladzijde 1 / 1
Kun je op dit moment ook geen andere optie kiezen als je 0800 22 800 belt zodat ze u dan kunnen doorverbinden naar de deinst die je wilt?
PS: Iemand van het Proximus forumteam zal hier naar alle waarschijnlijkheid niet meer reageren en zal dit pas morgen zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.