surf naar > contacteer onze klantendienst .
> klik achtereenvolgens op: "Vind het antwoord op uw vraag" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > voer nummer in > "OK" >
***********(vb: voor klacht of vraag over factuur)*****
> "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
***********(vb: voor klacht of vraag over TV)*****
> "Mijn product werkt niet goed" > "Televisie"
> "Een klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
spijtig om dit van jou te moeten vernemen. Alvast onze excuses voor het ongemak.
Kan je mij het betreffende proximusklanten nr en factuur nr doorgeven, via deze privé-link?:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik kijk dit na.
Groeten, Aw
Hallo?
Hier idem chat staat al open van 10.00h.
Telefoon net opgelegd na meer dan 30 min.
ik vrees dat u vandaag op dit publieke forum geen reactie meer zult krijgen van Proximus medewerkers
voor facturatieklachten kunt u evenwel ook via onderstaande link verder (“e-mail/contactformulier, de reactie/responsetijd is mij evenwel onbekend maar er is dan een “geschreven bewijs van uw klacht”)
Dag
Ik probeer ook al 3 dagen (van zaterdag) te bellen betreft vragen aanrekening , iedere keer bijna een uur aan de telefoon en niemand neemt daar op ?!?
Alle andere lijnen wel …..
Louter ter info: Eventueel kun je via online mail da facturatiedienst vragen stellen
klik daar op
- dan klikken op → Ik heb een vraag over mijn factuur (maar dit is niet om een mail te sturen)
dan kun je kiezen uit
- uit verschillende opties
Of check de andere vragen over facturen
2 ) klikken op “nog niet geholpen Mail ons”
Bedankt kheb een mail gestuurd.
Hallo Proximus _ Hoelang duurt dat ongeveer voor men antwoord krijgt ? is nu 8 dagen geleden mail gestuurd …nog niks gehoord van een dossierbeheerder .
Dossier nr heb ik in mijn forum profiel geplaatst bij ticket.
Mvg,
Dag
bij mij sinds vanmiddag 2 pogingen gedaan ...
zit samen al aan meer dan 3 uur .
Via messenger lukt het ook niet…
Ik heb me al afgevraagd of er daar wel iemand aanwezig is ? ook ik heb al zoveel keer gebeld en nooit neemt er iemand op …. Heb dan een Mail gestuurd (met dossiernr) en wacht nu al twee weken op een antwoord … De vraag was nochtans simpel . Ik had op 1 juli online het Flexpack bestelt aan de promotie prijs van 86,99 € voor de eerste 3 maanden, door toestanden die mislukken bij activering (GSM) ben ik informatie gaan vragen in de winkel en hebben ze daar nog aanpassingen gedaan in hun computer, Mijn 1ste factuur voor deze maand is de volle pot (123,99 €) ipv de promo priijs waar nergens nog iets van te zien is...
Raar, dat moeten de prox medewerkers via het forum hier toch kunnen recht zetten.
Tja ik ben de dag dat ik bestelt heb online hier komen vertellen op het forum dat ik na 2 jaar terug kwam naar Prox , mijn Pdf file vd bestelling aan die promo prijs heb ik nog staan.
Ik heb de indruk dat ze met die Flex producten zelf niet goed weten wat te doen. Mijn factuur klopt ook niet.
normaal gezien wordt dit ook wel in orde gezet, dit is wat ik toch meestal al vastgesteld heb hier op het forum, maar de laatste tijd stel ik ook vast dat er blijkbaar minder personeel ter beschikking is, mss ook door het feit dat er meer van thuis uit werken met corona, enfin ik denk dit maar …..
Er is een dossier lopende.
Ik heb de dossierbeheerder gevraagd je te contacteren.
alle info die je hier had gepost heb ik ook toegevoegd.
Groeten
tina
Inmiddels bericht gekregen, de promo is in orde en zal verrekend worden, alles wordt recht gezet
Super bedankt!
Mvg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.