Klantnummer: 6*********
Naam: Josine FOLIE
Geachte Mevrouw,
Geachte Heer,
Er zijn aantal punten misgelopen, waarvoor we zo snel mogelijk een rechtzetting nodig hebben. Hieronder de details:
° Begin December hebben we in de Proximus winkel te Tienen een tweede GSM nummer aan het abonnement van Mevr. FOLIE gevoegd (op naam van Dhr. ZERKOWITZ). Hierbij hebben we op aanraden van de shop, ook televisie en internet via Proximus gekozen (ter vervanging van onze Telenet nu).
° Na enige weken wachten was gisteren (18 JAN 2021) de installatie voorzien. De installateurs informeerden ons, dat het niet mogelijk was om de aansluiting te doen, mits we onze volledige oprit zouden openbreken en de kosten van +- 200,00 EUR zouden betalen.
° Aangezien wij een huurhuis hebben, deze additionele mogelijke kosten ons NOOIT vermeld zijn geweest EN omdat de huisbaas niet wil dat alles wordt opengebroken, moesten wij gisteren dan ook beslissen om de installatie van TV en internet te annuleren.
° Wij hebben Proximus gebeld op 18 JAN 2021 om deze annulatie door te geven. Wij kregen te horen dat dit GEEN probleem was.
° 5 minuten later, merken wij op dat:
- Wij opdraaien voor de annulatie kosten op van 59,00 EUR
- Het abonnement van Mevr. FOLIE verandert en is nu DUURDER dan deze voor de potentiële overstap
Wij zijn:
° NIET akkoord met de annulatie kosten, aangezien additionele kosten bij installatie ons NOOIT zijn meegedeeld, waardoor wij dit ook NIET hebben kunnen bespreken op voorhand met de huisbaas.
° NIET akkoord met de verhoging van het abonnement van Mevr. FOLIE.
Gelieve:
° Annulatie kosten te annuleren
° Abonnement van FOLIE terug te zetten zoals deze was VOOR de manipulatie
° Het enige dat nu veranderd is dat er één abonnement bij komt, namelijk die van ZERKOWITZ.
Alvast dank voor u spoedig antwoord,
Krisztian en Josine ZERKOWITZ - FOLIE