Skip to main content

Klantnummer: 6*********

Naam: Josine FOLIE

 

Geachte Mevrouw, 

Geachte Heer, 

 

 

Er zijn aantal punten misgelopen, waarvoor we zo snel mogelijk een rechtzetting nodig hebben. Hieronder de details: 

 

° Begin December hebben we in de Proximus winkel te Tienen een tweede GSM nummer aan het abonnement van Mevr. FOLIE gevoegd (op naam van Dhr. ZERKOWITZ). Hierbij hebben we op aanraden van de shop, ook televisie en internet via Proximus gekozen (ter vervanging van onze Telenet nu). 

 

° Na enige weken wachten was gisteren (18 JAN 2021) de installatie voorzien. De installateurs informeerden ons, dat het niet mogelijk was om de aansluiting te doen, mits we onze volledige oprit zouden openbreken en de kosten van +- 200,00 EUR zouden betalen. 

 

° Aangezien wij een huurhuis hebben, deze additionele mogelijke kosten ons NOOIT vermeld zijn geweest EN omdat de huisbaas niet wil dat alles wordt opengebroken, moesten wij gisteren dan ook beslissen om de installatie van TV en internet te annuleren. 

 

° Wij hebben Proximus gebeld op 18 JAN 2021 om deze annulatie door te geven. Wij kregen te horen dat dit GEEN probleem was. 

 

° 5 minuten later, merken wij op dat: 

- Wij opdraaien voor de annulatie kosten op van 59,00 EUR

- Het abonnement van Mevr. FOLIE verandert en is nu DUURDER dan deze voor de potentiële overstap

 

Wij zijn: 

 

° NIET akkoord met de annulatie kosten, aangezien additionele kosten bij installatie ons NOOIT zijn meegedeeld, waardoor wij dit ook NIET hebben kunnen bespreken op voorhand met de huisbaas. 

° NIET akkoord met de verhoging van het abonnement van Mevr. FOLIE. 

 

Gelieve: 

 

° Annulatie kosten te annuleren

° Abonnement van FOLIE terug te zetten zoals deze was VOOR de manipulatie

° Het enige dat nu veranderd is dat er één abonnement bij komt, namelijk die van ZERKOWITZ. 

 

Alvast dank voor u spoedig antwoord, 

 

 

Krisztian en Josine ZERKOWITZ - FOLIE

 

Dag @josinekris ik voeg bovenstaande opmerkingen toe aan het lopende dossier (47274868), de dossierbeheerder zal jullie verder contacteren. Groetjes, Heidi


Beste @HeidiE , 

 

Dank je voor je bericht. Wij hebben ondertussen nog altijd nike mogen vernemen van Proximus, en ondertussen wel al de factuur gekregen met deze kosten in verwerkt. Gezien dit via domiciliering gaat, worden wij hier verplicht om dit te betalen. 

Graag had ik ZO SNEL MOGELIJK iemand van Proximus gesproken, daarnaast, zo SNEL MOGELIJK bevestiging dat deze kosten onmiddellijk worden terug gestort, voor alle redenen die we aangehaald hebben in onze initiële klacht. 

Ook, ik heb vandaag besloten om het abonnement van mijn nummer: 0473791185 op te zeggen en heb een abonnement genomen bij een andere operator. Geen enkele belofte van Proximus, zoals voorgesteld bij verkoop in de winkel is gerespecteerd, dit kan echt niet. Graag hiervan ook bevestiging!

Wij hopen snel iets te horen. 

 

Groet, 

 

Kris en Josine

 


@josinekris  De annulatiekost werd rechtgezet. Dit zal binnen enkele uren reeds zichtbaar zijn in MyProximus.

Wat betreft de aanrekening van de gsm-abonnementen, deze is correct en hiervoor is geen rechtzetting nodig.

Gsm-abonnementen in een Flex pack zijn steeds van het type Flex Mobile. Flex Mobile-abonnementen bestaan niet buiten een Flex pack. Aangezien de installatie van jouw vaste diensten werd geannuleerd en enkel de gsm-abonnementen overbleven, werden deze door ons systeem automatisch omgezet naar gelijkwaardige abonnementen van het type Mobilus.

Groetjes,
Antonella


Reageer