Vraag

alle facturen bekijken

  • 16 July 2023
  • 6 reacties
  • 87 Bekeken

Ik zou graag een overzicht hebben van al mijn facturen.. 

reeds verschillende telefoons voor gedaan zonder het juiste antwoord, leggen telefoon aan, geven je niet de kans om situatie uit te leggen. Bij andere bedrijven kan dit wel ingekeken worden bij je log in, maar bij Proximus niet. Wat nu? 


6 reacties

@Daphne31288  Er zijn er nog die met dergelijk probleem af te rekenen hebben, bij sommigen is dit ook al in orde, maar omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Daphne31288 

het is me niet duidelijk, sorry

**  kan je inloggen in je my proximus?

**  of krijg je foutmelding?

** als je kan inloggen: zie je het tabblad Facturen?

**  welke facturen wil je bekijken? de meest recente?

**  of oudere?

om oudere facturen te bekijken klik je op dat vinkje naast “al betaald”…

als je een factuur wil in detail klik je op de stippen rechts: details bekijken, downloaden als pdf…

 Laat je ons weten waar het probleem zit aub?

alvast dank

 

Groeten

Tina

Beste Tina,

 

ik zie enkel mijn factuur van de maand, als deze betaald is verdwijnt deze en staat er alles is in orde. Ik zou graag al mijn oude facturen inkijken sinds ik klant ben bij jullie. Ik zie nergens het vinkje van al betaald  staan om dit aan te duiden. 
 

mvg

Daphne

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Daphne31288 best kun je hiervoor dan onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi

Jammer genoeg is de klantendienst niet klant vriendelijk. Heb hier al verschillende telefoon gesprekken rond gehad, de medewerker praat gewoon over je heen, zonder je vraag te beantwoorden en wanneer je zaken in vraag stelt, reageren ze kortaf of leggen ze gewoon af …. Zeer onrespectvol 

Reputatie 7
Badge +3

@Daphne31288 

excuses voor gedrag klantendienst

Heb je eens kunnen inloggen via een PC/laptop voor je MyProximus? Heb je het probleem daar ook?

Ik zie in mijn app idd het scherm “niks te betalen” en daaronder “Al betaald” met een vinkje… ik kan op het vinkje klikken en zie oudere aanrekeningen…

als jij dat niet zo ziet: idd, shaker gebruiken en schermafbeeldingen doorsturen.

Hopelijk de juiste reactie mét oplossing… we duimen..

Groeten

tina

Reageer