Vraag

Afbetalingsplan openstaand saldo

  • 14 August 2023
  • 9 reacties
  • 55 Bekeken

Beste

 

Is het mogelijk om voor mijn openstaande saldo een afbetaalplan van 10 schijven te krijgen?

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groeten,


9 reacties

@KilliEE 

Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). 
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@KilliEE

Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). 
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik heb dit zonet gedaan! Bedankt voor de melding :).

Reputatie 7
Badge +3

@KilliEE  Ik heb voor de financiële dienst dossier 53007572 aangemaakt, ze laten je feedback via mail. Groetjes Luc

Beste 

Is het mogelijk om voor mijn openstaande saldo een afbetalingsregeling te krijgen van 4 keer? Dit gaat over factuurnummer 7343420517

alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Elleke85  Best, je klantnummer invullen onder je profiel. Dank je wel.

Beste 

ondertussen klantnummer ingevuld 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Elleke85 Afbetalingsplan geactiveerd, je ontvangt de details per mail. Groetjes, Heidi

Bedankt Heidi, mail wordt verstuurd naar mailadres in profiel vermeld ? Het @live adres?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Elleke85 de mail werd verzonden naar het outlook-adres dat actief staat in ons facturatiesysteem. Er volgt ook een bevestiging per post.

Reageer