Beste
Is het mogelijk om voor mijn openstaande saldo een afbetaalplan van 10 schijven te krijgen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Beste
Is het mogelijk om voor mijn openstaande saldo een afbetaalplan van 10 schijven te krijgen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Ik heb dit zonet gedaan! Bedankt voor de melding .
Beste
Is het mogelijk om voor mijn openstaande saldo een afbetalingsregeling te krijgen van 4 keer? Dit gaat over factuurnummer 7343420517
alvast bedankt!
Beste
ondertussen klantnummer ingevuld
Dag
Bedankt Heidi, mail wordt verstuurd naar mailadres in profiel vermeld ? Het @live adres?
Dag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.