hey , kan ik een afbetalingsplan opstellen in 4keer betalen voor de factuur 7236****** mvg
Ik krijg geen afbetalingsplan onterecht want ik heb maar 1openstaande factuur die ik in 3maal zou willen afbetalen wat te soen?
Hey
Ik had graag een afbetalingsplan aangevraagd voor het klantnummer 29222029 zodat ik nog kan blijven gebruik maken .
Geachte
Ik kan mijn factuur niet betalen en had graag een afbetalingsplan gevraagd van 6 maanden aub. ( ca. 54 EUR per maand)
Indien dit mogelijk is , zal ik dan nog verder gebruik kunnen maken van mijn simkaart abonnement? Of zal deze geblokkeerd worden tot de volledige betaling van huidige factuur?
Document nummer is:
7328163455
Vriendelijke groeten
Alexis
Dag
Geachte
Blijkbaar is er nog steeds geen oplossing voor mijn probleem?
Ik wil dit probleem oplossen en klant blijven maar zal genoodzaakt zijn om van provider te veranderen met nummerbehoud als er geen oplossing komt .
Ik kan me namelijk niet permitteren om mijn gsm nummer kwijt te raken , deze is van groot belang ivm verificatie applicaties en dergelijke
Mvg
Alexis
Dag
Dag
Geachte, zie privé bericht aub.
De kosten zijn een beetje hoger dan ik verwacht had. Kan ik een afbetaalplan krijgen?
en waar kan ik terecht om een gsm abonnement te schrappen? De dochter is beter af met een herlaadkaart, daar ze toch enkel thuis haar gsm gebruikt. Dit gaat over het kleinste nr. Mobile flex s dus.
Dag
hey , kan ik een afbetalingsplan opstellen in 4keer betalen voor de factuur 7333698082 mvg
deze aanrekening van april werd betaald
bedoel je de aanrekening van mei? ******5901?
Hiervoor werd een plan in 4 betalingen opgemaakt. Je ontvangt hiervan nog bevestiging.
groeten
Tina
Ik heb een afbetalingsplan plan is 000200320078
Mag ik al vroeger aan deze maandelijkse aflossingen beginnen of moet dit echt pas in december
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.