Vraag

adreswijziging

  • 14 October 2022
  • 8 reacties
  • 76 Bekeken

Hallo, vanaf 1 november verhuis ik. Hoe miet ik mijn adresverandering doorgeven?

Mvg, wermar


8 reacties

je klantnummer, oud adres en nieuw adres best al in je forumprofiel zetten als volgt: 

privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Wermar U kan de gegevens aanvullen op uw profile(klantnummer en nieuw adres) of u kan bellen op het gratis nummer 0800 22800.Dan geven zij het samen met u online in.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Wermar 

heb je gekeken in je MyProximus? je kan daar zelf ook veel aanpassingen in doen.

Het gaat alleen om een adresaanpassing, een gsm hoeft niet fysiek verhuisd te worden.  

is er ondertussen eventueel al contact geweest met klantendienst?

Groeten

Tina

Hallo Tina,

In my proximus heb ik gezien dat mijn adres nog niet verandert is.

Mijn nieuw adres is:

 

xxxxxx

 

Mvg, werner

@Wermar Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Zo kunnen de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag van zodra ze hier de draad opnemen.

NB: zelf kun je uw bericht nog aanpassen binnen het uur na het bericht gepost te hebben.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Wermar Ik heb het adres voor u aangepast.Binnen de 48u is dat verwerkt en ga je het ook in MyProximus zien staan.Groetjes,Joel

Bedankt voor de prima service

Reputatie 7
Badge +3

@Wermar Graag gedaan.Groetjes,Joel

Reageer