Hallo, vanaf 1 november verhuis ik. Hoe miet ik mijn adresverandering doorgeven?
Mvg, wermar
Hallo, vanaf 1 november verhuis ik. Hoe miet ik mijn adresverandering doorgeven?
Mvg, wermar
je klantnummer, oud adres en nieuw adres best al in je forumprofiel zetten als volgt:
privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
heb je gekeken in je MyProximus? je kan daar zelf ook veel aanpassingen in doen.
Het gaat alleen om een adresaanpassing, een gsm hoeft niet fysiek verhuisd te worden.
is er ondertussen eventueel al contact geweest met klantendienst?
Groeten
Tina
Hallo Tina,
In my proximus heb ik gezien dat mijn adres nog niet verandert is.
Mijn nieuw adres is:
xxxxxx
Mvg, werner
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Zo kunnen de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag van zodra ze hier de draad opnemen.
NB: zelf kun je uw bericht nog aanpassen binnen het uur na het bericht gepost te hebben.
Bedankt voor de prima service
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.