Skip to main content

Beste

 

Ik had graag mijn adres veranderd, ik heb het facturatieadres al veranderd maar mijn officieel adres kan ik zelf niet wijzigen, kunnen jullie het nodige doen zodat alles correct is?

 

Met vriendelijke groeten

 

Brian Vacquier

zie hier >

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_address/particulieren/support/myproximus/verhuizen-wijzigen-of-opzeggen/verhuizen/het-adres-van-uw-factuur-of-aanrekening-wijzigen.html

het adres zelf wijzigen kan ook door een proximus medewerker uitgevoerd worden als ze hier  de draad opnemen


Dit adres kunt u inderdaad niet zelf wijzigen, ik vermoed dat de Proximus-medewerkers dit wanneer ze terug langskomen vanaf morgen op dit publieke forum met u zullen opnemen maar één of ander document om deze wijziging te staven zullen vragen.

Als uw officiële adres niet langer correct is kan u onze klantendienst contacteren op het nummer 0800 22 800.


morgen doen ze dit wel van zodra ze zelf langskomen, zoals ze vroeger voor anderen ook via deze weg al gedaan hebben .


Je hebt een document bewijs van woonst nodig dan pas kan Proximus dit aanpassen. Zie hier hoe je dit kan aanvragen: https://www.vlaanderen.be/attest-van-hoofdverblijfplaats-bewijs-van-woonst


ja maar mss hebben ze dat al en is het adres nog niet aangepast geweest bij hen want dit valt ook voor.


@b.vacquier Het officieel adres werd aangepast. Groetjes, Antonella


Inderdaad zo simpel kan het soms zijn :slight_smile: