Ik krijg ondertussen al dagen meldingen dat ik mijn apparatuur moet afgeven. Dit heb ik reeds gedaan. Ik heb dit in een postpunt afgegeven en heb niets meegekregen. Ik ging er van uit dat het in orde is. Wanneer ik bel naar proximus geraak ik niet verder meer. Telefoon slaat elke keer uit. Ik heb mijn abbo gestopt, (internet) telefonie is nog actief en moet actief blijven. Maar de modem en 2 boosters zijn ondertussen al een week weg. Hoe lossen we dit nu op? Want er is geen haar op mijn hoofd dat denkt om 199€ te betalen.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten bvb ivm je ingeleverde toestellen .
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.
Ik heb ondertussen mijn profiel aangepast zodoende ze me beter kunnen helpen.
Dus ik ga geen meldingen meer ontvangen inzake de modem en boosters? Want dat waren er wel veel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.