Beantwoord

abbo gestopt, alles binnengebracht bij post

  • 19 July 2022
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 1
  • Rising star
  • 15 reacties

Ik krijg ondertussen al dagen meldingen dat ik mijn apparatuur moet afgeven. Dit heb ik reeds gedaan. Ik heb dit in een postpunt afgegeven en heb niets meegekregen. Ik ging er van uit dat het in orde is. Wanneer ik bel naar proximus geraak ik niet verder meer. Telefoon slaat elke keer uit. Ik heb mijn abbo gestopt, (internet) telefonie is nog actief en moet actief blijven. Maar de modem en 2 boosters zijn ondertussen al een week weg. Hoe lossen we dit nu op? Want er is geen haar op mijn hoofd dat denkt om 199€ te betalen.

icon

Beste antwoord door Martin 19 July 2022, 21:58

Bekijk origineel

5 reacties

@Bdw Iemand van het Proximus forumteam komt hier pas morgen terug langs en daarom ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten bvb ivm je ingeleverde toestellen .
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reputatie 1

Ik heb ondertussen mijn profiel aangepast zodoende ze me beter kunnen helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Bdw  Dag Bart, dit is in orde. Je toestellen staan als ontvangen. Groetjes Luc

Reputatie 1

Dus ik ga geen meldingen meer ontvangen inzake de modem en boosters? Want dat waren er wel veel.

Reputatie 7
Badge +3

@Bdw  Neen u gaat er geen meer ontvangen :-). Groetjes

Reageer