Beste Proximus,
Is het mogelijk om een afbetalingsplan op te maken betreffende factuur 7241168881
Wegens onvoorziene zware medische kosten lukt het mij niet deze in 1 keer te betalen..
Mijn excuses alvast.
Mvg,
Thys
Beste Proximus,
Is het mogelijk om een afbetalingsplan op te maken betreffende factuur 7241168881
Wegens onvoorziene zware medische kosten lukt het mij niet deze in 1 keer te betalen..
Mijn excuses alvast.
Mvg,
Thys
Dag
Dag Heidi,
Bedankt voor de snelle reactie!
Is het mogelijk om te vragen aan de financiële dienst dat ze mij via mail contacteren aub?
Dit zou handig zijn :)
Nu vroeg ik mij wel af of dit factuur even bevrozen zou kunnen worden tot ik reactie krijg omtrent een afbetalingsplan? Zodat ik geen aanmaningen zou krijgen.. Of extra kosten :/
Groetjes!
Ik heb je opmerkingen doorgegeven aan de financiële dienst!
Hallo ik zou graag een afbetalingsplan hebben werken dan wel nog alle diensten ?
Dag
Dag
En waar kan ik dat doen
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Is in orde mijn gegevens
Kan ik nu een afbetalingsplan?
Dag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.