Vraag

Aanrekening op papier

  • 22 June 2023
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Hallo,

Een familielid wenst haar aanrekeningen van Proximus nog op papier te krijgen ipv per e-mail.

Hoe kan zij dat aanpassen want ze heeft geen internet?

Dank voor uw antwoord.

 


5 reacties

@Wilfried51 Mss kan je al haar gegevens*** of zoveel mogelijk toch  in het veld “ticket” zetten op je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent).  Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is. zodat de PX forummedewerkers hier morgen mee verder kunnen.

*** klantnummer , naam, adres, telefoon enz…

NB: normaal kan je dit via myproximus-app of → webversie hiervan en klik daar op

, maar dan moet je via wifi of mobiel een verbinding kunnen maken met internet op een toestel zoals smartphone bvb.

Reputatie 7
Badge +3

@Wilfried51  Dag dit is aangepast. Je andere vraag heb ik doorgezonden naar Mobile Groetjes, Luc

@Luc.m: sorry maar het gaat niet om onze rekening, wel die van m’n zus die wel in hetzelfde appartementsgebouw maar in een aparte flat woont. Onze aanrekeningen mogen wel zoals gewoonlijk per e-mail verzonden worden en zal ik dan ook straks terug wijzigen.

@Martin: ik heb de gegevens van m’n zus vermeld onder m’n profiel in het veld ticket. Fijn als u dit voor haar kan aanpassen zodat ze dus haar aanrekeningen nog op papier zal krijgen.

Reputatie 7
Badge +3

@Wilfried51  Ja ik heb dit voor haar uitgevoerd :-)

 

Reageer