Hallo,
Een familielid wenst haar aanrekeningen van Proximus nog op papier te krijgen ipv per e-mail.
Hoe kan zij dat aanpassen want ze heeft geen internet?
Dank voor uw antwoord.
Hallo,
Een familielid wenst haar aanrekeningen van Proximus nog op papier te krijgen ipv per e-mail.
Hoe kan zij dat aanpassen want ze heeft geen internet?
Dank voor uw antwoord.
*** klantnummer , naam, adres, telefoon enz…
NB: normaal kan je dit via myproximus-app of → webversie hiervan en klik daar op
, maar dan moet je via wifi of mobiel een verbinding kunnen maken met internet op een toestel zoals smartphone bvb.
@Luc.m: sorry maar het gaat niet om onze rekening, wel die van m’n zus die wel in hetzelfde appartementsgebouw maar in een aparte flat woont. Onze aanrekeningen mogen wel zoals gewoonlijk per e-mail verzonden worden en zal ik dan ook straks terug wijzigen.
@Martin: ik heb de gegevens van m’n zus vermeld onder m’n profiel in het veld ticket. Fijn als u dit voor haar kan aanpassen zodat ze dus haar aanrekeningen nog op papier zal krijgen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.