Beantwoord

Aanpassen mijn Pack (Abonnement)

  • 2 April 2021
  • 9 reacties
  • 326 Bekeken

Reputatie 1

Beste, 

Ten einde raad richt ik mij via deze weg tot jullie : Mijn klant id = 48497****

Ik heb geprobeerd om via de website mijn abonnement te laten aanpassen want ik zit nog met een verouderde dat stamt vanuit de tijd dat ik nog een zelfstandig bijberoep had. Ik heb het gevoel dat ik daar door ook te veel betaal.

Wanneer ik via de website kies voor het Flex S pack en dit wil bestellen krijg ik altijd een kader te zien met de tekst : “Dit product Flex S kan enkel besteld worden door de eigenaar van de klantenrekening” waarna het winkelmandje terug leeg gemaakt wordt en ik terug bij af sta.

Gans die website van jullie is een ramp, zelfs een simpel mailtje sturen waarin je het probleem wil melden of een aanpassing wil aanvragen is een kluwen door een immens doolhof. Ik heb het uiteindelijk maar voor bekeken gehouden.

Om dan nog maar te zwijgen over die Chat is dat een machine of een mens die daar zit !? Ik ben onder tussen nog aan het wachten. Weet niet waar hij die agent die mij gaat helpen gaan zoeken is maar het is in ieder geval niet dicht bij de deur precies.

Zou het mogelijk zijn dit eens te bekijken het pack S bestaat simpel uit :

Mobiel : 15 GB

TV : basis packet + het Belgische voetbal

Thuis : Internet onbeperkt

Alvast mijn dank hier voor,

Mvg

De Backer Eric

 
icon

Beste antwoord door tina.b 14 April 2021, 11:33

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Eric_0206

Goedemorgen,

ik heb dossier 47899984 opgemaakt zodat mijn collega dit voor jou in orde kan brengen.

Kan je in je profielgegevens het juiste contactnummer invullen en ons een seintje geven als dat gebeurd is ?

Het gsm nr dat je vermeldt om in het pack te steken eindigt op ..77 ? 

vriendelijke groeten

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is….

Reputatie 1

Dag Tina,

 

Sorry dat ik nu pas reageer, maar ik kon deze morgen niet meer inloggen mijn wachtwoord werd steeds geweigerd. Ik heb dan maar contact opgenomen via Facebook en heb daar alles kunnen regelen. Ondertussen werd mijn profiel aangepast. Toch bedankt voor de moeite.

Niet te min, moet het me toch even van het hart dat jullie website een echte ramp is en dat voor een telecombedrijf in het jaar 2021. Amai

Reputatie 7
Badge +3

@Eric_0206

bedankt voor je feedback…

ik geef het door aan de schrijvers van de site :-) 

ik zie nu nog geen order : moet ik het opgestelde dossier toch annuleren ? Je pack moet niet aangepast ? 

groeten

Tina

Reputatie 1

Ik dacht dat alles geregeld was ? Ondertussen kan ik hier wel al terug op dit Forum maar wordt mijn wachtwoord nog geweigerd op de website ik kan dus My Proximus niet nakijken ! Mijn abonnement bestond uit 2,5 GB ik had gevraagd voor 15 GB onbeperkt dus het meisje waarmee ik gechat heb zei dat ze alles ging door geven en in orde brengen. Ik bedoelde het profiel werd hier op het forum aangepast !

 

Reputatie 7
Badge +3

@Eric_0206  Momenteel zijn er problemen met My Proximus en met Webmail. Men is aan dit incident bezig. Onze Excuses

Reputatie 1

Ik dacht het al, er ging hier de voorbije dagen van alles mis en vond het al raar dat de aanpassingen nog steeds niet merkbaar waren op My Proximus. Alvast bedankt voor de info Luc !

Reputatie 7
Badge +3

@Eric_0206 

je pack Flex S is actief

je mobile staat nogapart als Mob S : maken we er ook een Flex+ abo van in het pack ? 

groeten

Tina

Reputatie 1

Dag Tina, 

Toen ik gisteren keek naar mijn verbruik via My Proximus heb ik inderdaad vast gesteld dat dit nog steeds op Mob S staat. Ik had nog thans duidelijk aangegeven dat ik dit wilde laten aanpassen naar Flex.

Gelieve dit eens aan te passen  !

Alvast mijn dank hiervoor.

Reputatie 7
Badge +3

@Eric_0206  Dag Eric, ik heb zonet het nodige gedaan. Groetjes Luc

Reageer