Skip to main content

Zijn het aankoopbewijs van een iPhone kwijt.dat we verleden jaar bij Proximus hebben gekocht en het scherm dat erop is gezet.

 

 

@Amberlina 

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Dag @Amberlina onze Shops hebben een apart facturatieprogramma. Best kun je in het verkooppunt zelf deze gegevens opnieuw opvragen. Breng voor de zekerheid je betalingsbewijs (eventueel een rekeninguitreiksel) mee. Groetjes, Heidi


Reageer