Skip to main content

Beste,

Ik ben sinds vandaag overgestapt van orange naar proximus,met een gewoon herlaadkaart. Ik wou een aankoop doen in play store, er komt wel op factureren op proximus,ik klik erop maar dan lukt het niet. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik toch aankopen kan doen in play store?

je limiet staat toch niet te laag kijk eens via myproximus 

Meld je aan op MyProximus om je limiet voor mobiele betalingen te wijzigen.

→ Bekijk je producten


Nee, er staat zeker genoeg op


dan kunnen morgen best de Prox medewerkers je verder helpen als ze hier terug langskomen


@SamanthaxLiam FYI: Als dat kan helpen: voor Pay and Go zou de eerste aankoop in de Play Store met facturatie op Proximus  wel moeten gebeuren via het mobiele datanetwerk en niet via wifi bv.


Heb ik geprobeerd maar lukt niet


Aankopen doen play store
Ik ben onlangst overgeschakeld van Orange naar proximus. Ik wil een aankoop doen in een app nl: Pokémon go.
Ik klik erop en er komt op factureren via proximus,ik klik erop, dan geeft hij de melding: we kunnen uw account niet verifiëren. Probeer het later opnieuw. Ik heb dezelfde gsm en dit was nooit een probleem bij Orange. Hoe kan dit opgelost worden?

 


@SamanthaxLiam Is het ondertussen opgelost.Indien niet, graag klantgegevens(gsm-nummer -naam -adres - klantnummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


@SamanthaxLiam  Je kunt de mobiele betalingen normaalgezien activeren via MyProximus (website, niet via de app).

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_bill_mob_limits/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/facturen/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/hoe-je-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html

Laat je weten als het is gelukt?

Groetjes,
Antonella


Reageer