Skip to main content

wij hadden sedert februari een pack met Familus, onlangs is mijn vrouw overgestapt naar proximus met gsm, zij heeft nu een ander klantnummer maar ik zou deze willen samenvoegen met mijn pack.

blijkbaar zou er een formulier bestaan daarvoor of contacteer  ik best de klantendienst?

ter info: het overname document vind je hier → formulier


@Martin De link dat je deelde, blijkt bij mij niet te werken. Daarom dat ik voor de zekerheid voor @Kris1967 nog even deze link meedeel in verband met de overname van een product of dienst:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_take_over/particulieren/support/myproximus/verhuizen-wijzigen-of-opzeggen/contract-wijzigen/iemands-nummer-tv-of-internet-overnemen-.html

Groetjes,
Antonella


@AntonellaD inderdaad als ik de link naar het formulier kopieer werkt dit niet 

origineel waarvan ik gekopieerd heb staat hier (waar het wel  werkt)

https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/wijziging-abo-nummer-verwijderen-uit-pack-om-op-aparte-naam-te-zetten-49269?postid=641008#post641008


@Martin Zoals altijd bedankt voor je hulp :wink:

Groetjes,
Antonella


Reageer