Beantwoord

2 tv boxen aangerekend op mijn faktuur van 09-04-2024

  • 25 April 2024
  • 5 reacties
  • 55 Bekeken

Daar probleem niet kan opgelost worden via telefoon hier mijn vraag.

Op heden heb ik drie tv boxen :  1 in huur van proximus

Huur bij Proximus.

                                                         2 aangekocht op tweedehandsmarkt.

 

 

Voor 20 november had ik twee tv boxen die gehuurd werden van Proximus en een aangekochte (Scarlet) Dit werd correct verrekend op de facturen. (1 betalend en 1 in pack)

Bericht van opzegging ontvangen op 20 november voor opzeg Tv box in huur.

Factuur van december 2023 met korting van teruggestuurde tv box. 

Facturen van januari tot maart 2024 zonder bijkomende kost gehuurde tv boxen.

Hoe komt het dat ik nu plots drie tv boxen huur van proximus?

Alle oude decoders werden gedeactiveerd via het gratis nummer 0800 99 696 en door mij persoonlijk opnieuw geactiveerd. (zonder veel probleem).

Via de hulplijn zou ik toch 3 tv boxen hebben van Proximus???????

Volgens de hulplijn met volgende nummers:

EQP 5778 8229 53

EQP 0000 2625 3876

EQP 0000 2625 3875

Graag een oplossing.

 

icon

Beste antwoord door Mutlie 25 April 2024, 11:49

Bekijk origineel

5 reacties

Ik spreek me niet uit over de terechte of niet terechte facturatie, maar je verweer staat of valt met een geldig aankoopbewijs.
Mag ik alleszins opmerken dat de 2 laatste foto’s identiek zijn (zelfde serienummer ook) en je 3 foto’s van 2 decoders post?

U hebt gelijk wat de foto’s betreft.

Wat betreft geldig aankoopbewijs. Geeft iemand een factuur op tweedehands? En hoe komen die tv boxen op tweedehands als wij als klant ze moeten terugsturen?

FYI:
PX heeft indertijd de kans gegeven om een decoder  bij hen aan te kopen waarbij de huur dan niet meer aangerekend werd (mijn pa heeft er toen ook één aangekocht) , maar ik heb nog nergens gehoord of gelezen dat PX geen decoder zou aanrekenen als je die op de tweedehands markt kocht. Dus eigenlijk kon PX al direct van in het begin dat je die tweedehands decoder aansloot, huur aangerekend hebben.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Toone volgende opmerking staat op je aanrekening: 

‘Na een fout van onze kant is de huur van de TV Box al enige tijd niet in rekening gebracht.

We zijn genoodzaakt om deze situatie te regulariseren zonder terugwerkende kracht.

Deze aanpassing is van toepassing vanaf deze aanrekening.

Als je jouw V5 of V5c decoder gekocht hebt, neem dan contact op met ons callcenter.’

Ik zal het callcenter informeren, een correctie werd al door mij opgemaakt.

Groetjes, Heidi

Bedankt Heidi.

Bij mijn telefonisch contact met het callcenter heb ik dit ook vermeld.

Ze konden echter geen passend antwoord geven.

Ik wacht verdere reactie af.

 

Reageer