Vraag

V6 decoder

  • 24 March 2019
  • 4 reacties
  • 221 Bekeken

Ik heb nu al een aantal dagen problemen met de decoders V6... over dikke twee weken geïnstalleerd en alles ging goed..tot voorbije dinsdag, viel tweede decoder uit met melding geen signaal, dag nadien den derde decoder. Al verschillende keren reset gedaan op en af... contact gezocht via chat, werd het doorgegeven aan de technische dienst, maar nog niets vernomen. De twee decoders geven nu aan dat ze het ip-adres niet vinden.. maar volgens modum en decoder binnen en WiFi is alles in orde. Nog iemand die dit heeft?
Alsook vooraleer de decoders uitvielen hadden we een update van de software met nieuwe look van tv guide enzo en sinds de twee decoders uitvielen terug de oude versie van look

4 reacties

heb je ook al de modem eens gereset zie hoe het moet hier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
heb je ook al de modem eens gereset zie hoe het moet hier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html


Beste,

Dit hebben we al een aantal keer gedaan
Zijn de decoders rechtstreeks verbonden met de bbox3 via utp netwerkkabel.
Anders eens stap per stap proberen met de utp kabels los te leggen op de bbox3 en dan eerst één decoder terug verbinden met een utp kabel aan de bbox modem om te zien of het voor deze decoder alleen al werkt
Reputatie 7
Badge +4
Sandra, kan je ons via een privé bericht je lijnnummer of je klantennummer even doorgeven? Dan kijk ik het graag even voor je na. Grtjs, Charlotte

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer