Ik heb nu al een aantal dagen problemen met de decoders V6... over dikke twee weken geïnstalleerd en alles ging goed..tot voorbije dinsdag, viel tweede decoder uit met melding geen signaal, dag nadien den derde decoder. Al verschillende keren reset gedaan op en af... contact gezocht via chat, werd het doorgegeven aan de technische dienst, maar nog niets vernomen. De twee decoders geven nu aan dat ze het ip-adres niet vinden.. maar volgens modum en decoder binnen en WiFi is alles in orde. Nog iemand die dit heeft?
Alsook vooraleer de decoders uitvielen hadden we een update van de software met nieuwe look van tv guide enzo en sinds de twee decoders uitvielen terug de oude versie van look
Sandra, kan je ons via een privé bericht je lijnnummer of je klantennummer even doorgeven? Dan kijk ik het graag even voor je na. Grtjs, Charlotte
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
heb je ook al de modem eens gereset zie hoe het moet hier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Beste,
Dit hebben we al een aantal keer gedaan
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.