Sinds een week blijft het beeld op de TV die het verst van de modem staat regelmatig voor een paar seconden hangen. De TV die het dichst bij de modem staat werkt perfect. Op de TV die blijft hangen werkt de radio perfect. Het signaal wordt doorgestuurd met PLC bakjes. Ik heb al nieuwe bakjes van Belgacom gekregen, ze verschillende keren gereset maar het werkt niet. Vandaag kwam een technieker van Belgacom. Ik was er niet want ik moest werken. Hij heeft gezocht naar de telefoonkabel en heeft enkel een verlengkabel in de kelder gevonden die niet meer gebruikt wordt. Volgens hem ligt het daaraan dat mijn TV beeld blijft hangen terwijl alles hier al twee jaar perfect werkt en er in de laatste week hier niets veranderd is. Hij is dus weggegaan en heeft tegen mijn moeder gezegd dat hij ging terugkomen. Mijn moeder heeft meer dan een uur gewacht. Toen ik thuiskwam werkte niets meer en ik heb zelf moeten bellen naar Belgacom om te weten wat er aan de hand is. Het antwoord was dat het aan mij lag omdat mijn kabel (die niet meer gebruikt wordt) vuil is en driemaal rond een buis gedraaid is. Ondertussen heb ik alles weer aan de praat gekregen maar het beeld op die ene TV blijft nog altijd hangen. Iemand die een oplossing weet?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.