Vraag

Trouwe ontevrede klant

  • 7 November 2023
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Mijn grootouders zitten nu al een 50 jaar bij belgacom/proximus. ze hebben het grootse packet dat je kan vragen bij proximus voor internet tv en mobiel ( 3 abbonementen). Na zo lang klant te zijn verwacht je toch wel ens een korting of een promotie waar men aan kan deelnemen? Niet dus!!!

Er is net een nieuwe promotie aan de gang: een cadeau T.w.v 600-900 euro voor maar 100 euro als je als nieuwe klant het grootste pack aanvraagd. Hier kunnen wij natuurlijk niet van genieten omdat we al 30 jaar dit packet hebben. Dit is schandalig. Als je elke maand 105 euro betaald voor 30 jaar zou je wel eens een cadeu van dit caliber krijgen vind ik.

Je zou even goed kunne overschakelen naar een ander provider waar de vaste klant wat beter behand wordt.

Heel erg jammer!


4 reacties

Reputatie 2
Badge

@Kamel kaddour 

Promoties gelden enkel voor nieuwe klanten. Ik betaal wel meer dan € 105 per maand maak daar bijna het dubbele van en ik krijg die promotie ook niet ( had het gevraagd via de chat ).

Reputatie 7
Badge +3

@Kamel kaddour Dit is doorgegeven aan het managemant. Er worden wel korinten toegekend in de vorm  van ‘ u trouw beloond’

Reputatie 2
Badge

@Luc.M 

Persoonlijk gezien wel wat kort door de bocht. Je kan als klant zijnde geen aanspraak krijgen op die tv of laptop of iets in die aard wat de promotie is. Je krijgt wel een ‘korting’ ja maar goed dat weegt niet op tegen een tv of die laptop of wat er is.

Eigenlijk zou een trouwe bestaande klant die dus al klant is ook recht moeten hebben op deze promotie.

Eigenlijk vind ik dat ook. Dat is een oud zeer.

Maar …

 

Die Tv is een klantenlokmiddel. Niet meer, niet minder. Een goede en trouwe klant krijgt korting en kan dat krijgen gedurende langere tijd, Als je dan klant bent en blijft je krijg je de TV ook in maandelijkse schijven. Stel 10 euro per maand is 120 per jaar en binnen 4 jaar is die TV ook verkregen. (480 euro)
Tis maar een bedenking, hoor. Is die nieuwe klant dan (al) een trouwe klant en krijgt korting? Ik denk het niet.
De getrouwheidspremie is afhankelijk van meerdere factoren. Zo krijg ik (bijna 40 jaar klant) 5 euro per maand. Ik spaar dus 8 jaar voor diezelfde TV. Maar die korting kan langer behouden blijven.
Enig nadeel, je moet erachter vragen. Jaarlijks.

 

Reageer