Proximus bereikt definitieve samenwerkingsovereenkomst met EQT Infrastructure om samen een fibernetwerk in Vlaanderen te bouwen.

  • 28 November 2020
  • 28 reacties
  • 345 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Lieve Leyssens Op het klantnummer dat ik terugvind in jouw profiel, staat enkel een gsm-abonnement actief. Heb je internet en tv op een andere naam/klantnummer? Vul je deze dan even aan in jouw profielgegevens hier op het forum? Groetjes, Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

Ik heb het andere klantnummer toegevoegd en de vaste nummer waar het aan gekoppeld is.

Mij hebben ze al verteld dat dat allemaal komt omdat ik op het einde van de lijn zit. Een buur heeft ook de opmerking gemaakt dat er kavels bijkomen maar op dezelfde lijn dus dat verzwakt het nog meer. In ‘t verleden als ik kloeg, ging het even beter maar ja de oplossing die dan toegepast wordt is: boost 1 even en na een tijdje neem je dat weer weg. Dit is geen oplossing. Maandag was er een algemene storing op het moment dat Thuis bezig was op tv. Mijn ma heeft het merendeel gemist. Zij is niet technisch onderlegt.

Bij de oude tv was het sneeuw als de verbinding plots weg was. Nu is het een zwart beeld. Het ligt dus niet aan het toestel.

Gisteren was de storing op de vaste lijn ook veel erger. Zelfs de beller aan de andere kant begon iets te horen.

We zitten hier bijna in een derde wereld land. Op bepaalde momenten hebben die wat internet en voor de rest niks.

De verstrengingen zijn ook nog eens binnen gekomen. Meer thuiswerk. Dat moet voor mij ook via de wifi/internet. Ik krijg tot op heden nog geen vergoeding in geen enkele vorm voor het thuiswerk. Alleen extra frustratie.

Reageer