Proximus bereikt definitieve samenwerkingsovereenkomst met EQT Infrastructure om samen een fibernetwerk in Vlaanderen te bouwen.

  • 28 November 2020
  • 28 reacties
  • 345 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Lieve Leyssens Ik kreeg feedback van de technische dienst in verband met de interventie van de technieker op 06/01. De storing werd opgeheven, opvolging gebeurde op 07/01 en de storingsmelding werd zo afgesloten. Groetjes, Antonella

Hebben ze ook gezegd dat de lijn uit stukjes van voor den oorlog, vlak na den oorlog, de babyboom, enz. bestaat? Dat de kast ongelooflijk ver van het eindpunt is. Ongehoord ver eigenlijk.

Maar gezien de problemen voor de wegenwerken begonnen zijn en hetgeen gemaakt is, is door de wegenwerken veroorzaakt, heb ik nog wel wat vragen bij die lijn hier.

En raad eens. Mijn gsm krijgt of geeft geen storingen meer. Ik had dus al jaren een storingsdetector in huis. En ik heb dus ook geen nieuwe SIM-kaart nodig.

Als dus iemand klaagt van storing op de lijn wanneer ze mij bellen op mijn gsm, mogen jullie terug langs komen. Mijn buurman dacht ook eerder dat het probleem aan onze kant zou zijn waar de eerste problemen waren in 1995. Ik ben daar ook nog altijd van overtuigd.

De wifi sucked nog altijd. De smart-tv in dezelfde kamer als de b-box geeft nog altijd regelmatig melding dat er geen wifiverbinding is.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Lieve Leyssens  Ik geef het door aan mijn collega van de technische dienst. Groetjes, Antonella

Reageer