Beantwoord

krijgen die movie en series ook gratis nu?



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

36 reacties

Reputatie 7
Badge +1

@Martin Bedankt maar dat was mijn vraag niet. Zijn bonusfilms ook geldig voor VOD Premium van € 7,99 😷🤔😉

hier staat de bevestiging

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html

  • Nieuw in april is dat elke tv-klant toegang krijgt tot een gratis selectie van verschillende films op aanvraag voor jong & oud en gratis concerten die je via het kanaal Pickx Live kan bekijken. Tot eind april kan je ook gratis blijven kijken naar Studio 100 HITS, op kanaal 40. Daarnaast blijven de zenders van Movies & Series (op een van deze kanalen)2 nog gratis toegankelijk tot en met dinsdag 31 maart.

Al deze voordelen gelden tot en met  19 april 2020, behalve de Movies & Series-kanalen die toegankelijk blijven tot en met dinsdag 31 maart.

Reputatie 6
Badge +2

Gewoon ter info. Ik lees dat Proximus zijn maatregelen zal verlengen. Zal maandag  wel bevestgd worden door iemand van Px

Reputatie 7
Badge +1

Heb een vraag dit over film aanbod VOD Premium. Deze films kosten € 7,99. Gelden daar ook de credits, bonusfilms, voor die iemand heeft. Heb er zelf namelijk. Zijn misschien meer mensen die nog credits voor een film hebben. Alvast bedankt voor het antwoord 😉🤗😷

Het gaat hier gewoon om een erotische film die ms gewoon is van uit te zenden op dinsdag en vrijdagnacht en nu wordt dat niet meer gedaan. Ms is toch nog tot en met 31 maart gratis voor iedereen. MS zal wel niet gratis blijven zolang de corona duurt? Misschien dat er voor volgende vrijdag dan terug weer een erotische film gepland staat. Maar dan is het al na 31 maart. Waarom werd er dan vorige vrijdag en afgelopen dinsdag wel nog een erotische film uitgezonden op ms? Het wordt toch als maar beter en beter met maatregelen die zelfs betaalzenders ondernemen.

Timm1983

Reputatie 2
Badge

Dit heeft men juist gedaan om het aantal opnames en sterfgevallen van het virus in te perken. Omdat velen zich dan niet kunnen inhouden. Ik denk dat ik daar geen tekening moet bij maken. Het stond immers gisteren nog te lezen in HLN. Seks mag, maar met mate dus niet met heel de straat.

Tot mijn verbazing vannacht na 00u wordt er door de zenders MS (zowel de Vlaamse als de Franse versie) geen erotische film uitgezonden, deze wordt blijkbaar geschrapt op beide zenders en vervangen door (Op de Vlaamse MS) Babel 00.05 tot 02.25 met Brad Pitt, normaalgezien stond er toch de film babysitting twin sisters gepland van adult serie dusk? Deze wordt nu ineens geschrapt? In de nacht van dinsdag 31 maart op woensdag 1 april, ook terug geen erotische film op ms. Is ms hier mee gestopt blijkbaar misschien? Of wordt er geen erotische film uitgezonden op dinsdag en vrijdagnacht omdat deze zender toch gratis is voor iedereen? Toch raar want afgelopen dinsdag en vorige week vrijdag werd er wel een erotische film uitgezonden op ms.
Blijft ook MS (Vlaams en Frans) ook beschikbaar na 31 maart? Zolang de corona duurt? Of is dit definitief tot en met 31 maart gratis voor iedereen?
Timm1983

 

Reputatie 7
Badge +3

@anjake123  Ook via deze link kan je zien dat niet het volledige catalogus werd opengesteld. Groetjes, Antonella

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ms_special/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/movies-series-bekijken.html

Reputatie 2

@anjake123

Jij beschikt over de tv bundel Movies&Series. Hiermee kan je niet enkel de tv-zenders van Movies&Series bekijken, maar heb je ook toegang tot de op aanvraag catalogus van Movies & Series waaruit je films naar keuze kan huren. Het openstellen van Movies&Series wegens de Corona-maatregelen heeft enkel betrekking tot de tv-zenders van Movies&Series. Het op aanvraag catalogus werd dus niet opengesteld.

Meer info over de Corona-maatregelen via onderstaande link:

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html?v1=shorturl&v6=proximushelps

Het oude systeem met de getrouwheidspunten werd enige tijd geleden vervangen door het nieuwe Enjoy! waar je mee kan doen aan leuke acties en wedstrijden. Meer info via https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_enjoy_question/particulieren/support/myproximus-en-facturen/enjoy-en-my-e-press/enjoy/aan-de-slag-met-enjoy.html

Volgens het BIPT heb je geen recht meer op het sociaal telefoontarief. De reden van weigering zal je binnenkort toegestuurd krijgen per post. Indien je dit kan weerleggen, dien je alle nodige documenten over te maken aan het BIPT. Verdere instructies staan in de brief die je binnenkort zal ontvangen.

Groetjes,
Antonella

  die hebben nu toch movies en series? en ik ben er lid van en ik kan betalen.en als bedlegerige kan ik niets met enjoy doen! heel jammer dat er niet aan invalide gedacht wordt.ook de tegenspraak en ik nu weer omdat ik aan de grens woon moet ik de versterker hebben en ze hadden me gezegd dat ik er niets aan kon doen dat ze dat van de rekening gingen laten.maar staat er wel netjes bij.

Reputatie 7
Badge +3

@anjake123

Jij beschikt over de tv bundel Movies&Series. Hiermee kan je niet enkel de tv-zenders van Movies&Series bekijken, maar heb je ook toegang tot de op aanvraag catalogus van Movies & Series waaruit je films naar keuze kan huren. Het openstellen van Movies&Series wegens de Corona-maatregelen heeft enkel betrekking tot de tv-zenders van Movies&Series. Het op aanvraag catalogus werd dus niet opengesteld.

Meer info over de Corona-maatregelen via onderstaande link:

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html?v1=shorturl&v6=proximushelps

Het oude systeem met de getrouwheidspunten werd enige tijd geleden vervangen door het nieuwe Enjoy! waar je mee kan doen aan leuke acties en wedstrijden. Meer info via https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_enjoy_question/particulieren/support/myproximus-en-facturen/enjoy-en-my-e-press/enjoy/aan-de-slag-met-enjoy.html

Volgens het BIPT heb je geen recht meer op het sociaal telefoontarief. De reden van weigering zal je binnenkort toegestuurd krijgen per post. Indien je dit kan weerleggen, dien je alle nodige documenten over te maken aan het BIPT. Verdere instructies staan in de brief die je binnenkort zal ontvangen.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 2
Badge

@anjakel123; ik ben het volledig met je eens. Ik kreeg deze week het deksel van één van de moderators ook al op mijn neus toen ik nog maar iets zei over vroeger, en dat zij dezelfde waren.  Ik versta dan wel niet waarom een werkwijze die vroeger opperbest verliep nu helemaal verdraaid moet worden. Om terug te keren op je vraag, je zei dat dat je nu alles of bijna alles bij proximus had. Ik weet nu niet of je allstars hebt want anders zeg je dit abonnement beter op zolang die actie loopt. Als je Allstars  opzegt kan je desnoods dat family pakket nog nemen.