Opgenomen serie geeft bij alle afleveringen p016 als foutcode
Met de v7 decoder?
mogelijke oplossingen:
Heb je de v7 al eens 20 sec stroomloos gezet?
Als dat niet helpt kan je ook altijd eens proberen om de bbox te resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.
Is de decoder rechtstreeks met een netwerkkabel verbonden met de bbox?
Proximus forummedewerkers komen pas maandag terug langs. %ogelijk moeten ze je lijn nameten.
Noteer alvast in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
Vergeet onderaan op "sla wijzigingen op" teklikken..
Nee decoder draadloze verbinding met wifi bridge naar modem.
Stroom afhalen, decoder+ hardware reset niks opgelost.
Op 3 dagen tyd al 6 keer gebeld telkens opnieuw de problemen uitleggen
Alles wat ze aangeven al geprobeerd, niks helpt
Expert zou me opbellen. Niks gehoord
Moest je in demogelijkheid zijn en een lange utp netwerkkabel hebben dan zou je eens kunnen proberen van de decoder voorlopig bij wijze van test rechtstreeks met een utp kabel direct aan de bbox te verbinden.
Gaat maar over 1 opgenomen programma dat probleem heeft, ondertussen 5 afleveringen niet bekijkbaar
Foutcode p016, geen idee wat dat mag zijn
Oplossing bij foutcode p 016heeft geen resultaat
Kan opname 1 programma 4 afleveringen nog steeds niet bekijken
Afwachten dan of de PX moderatoren je kunnen verder helpen als ze de draad hier opnemen.
Oplossing bij foutcode p 016heeft geen resultaat
Kan opname 1 programma 4 afleveringen nog steeds niet bekijken
we zijn in dergelijke mate ontevreden over de problemen met die android box dat ik overweeg naar puur netflix over te stappen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.