Skip to main content

Opgenomen serie geeft bij alle afleveringen p016 als foutcode 

Met de v7 decoder?

mogelijke oplossingen:



Heb je de v7 al eens 20 sec stroomloos gezet?

Als dat niet helpt kan je ook altijd eens proberen om de bbox te resetten  = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.

Is de decoder rechtstreeks met een netwerkkabel verbonden met de bbox?

Proximus forummedewerkers komen pas maandag terug langs. %ogelijk moeten ze je lijn nameten.
Noteer alvast in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
Vergeet onderaan op "sla wijzigingen op" teklikken.. 


Nee decoder draadloze verbinding met wifi bridge naar modem.

Stroom afhalen, decoder+ hardware reset niks opgelost. 

Op 3 dagen tyd al 6 keer gebeld telkens opnieuw de problemen uitleggen 

Alles wat ze aangeven al geprobeerd, niks helpt 

 

Expert zou me opbellen. Niks gehoord 


@Tom raeymackers 

Moest je in demogelijkheid zijn en een lange utp netwerkkabel hebben dan zou je eens kunnen proberen van de decoder voorlopig bij wijze van test rechtstreeks met een utp kabel direct aan de bbox te verbinden.


Gaat maar over 1 opgenomen programma dat probleem heeft, ondertussen 5 afleveringen niet bekijkbaar 


Foutcode p016, geen idee wat dat mag zijn😱


 @Tom raeymackers 

deze lijst → hier geeft wat uitleg over deze fout codes 

 

 

 


Oplossing bij foutcode  p 016heeft geen resultaat 

 

Kan opname 1 programma 4 afleveringen nog steeds niet bekijken 


Afwachten dan of de PX moderatoren je kunnen verder helpen als ze de draad hier opnemen.

Oplossing bij foutcode  p 016heeft geen resultaat 

 

Kan opname 1 programma 4 afleveringen nog steeds niet bekijken 

 


we zijn in dergelijke mate ontevreden over de problemen met die android box dat ik overweeg naar puur netflix over te stappen.


Beste Proximus! Wij moeten al een week via VRT Max en  VTM GO onze programma’s kijken ! niet opgenomen en niet herbekijken …

we betalen genoeg denk ik om wel te kunnen kijken!

foutmelding P016.

wij zijn het eigenlijk echt kotsbeu!!!!!!!

 

 

 


Sinds enkele weken alle programmas opgenomen van Play4, Play5 en Play6 geven P016 error. Ook het ‘Herstarten’ van een programma op deze zender lukt niet. Ik heb gans de procedure gevolgd van het uit en aanzetten van de bbox en de internet box, het zonder stroomzetten, noem maar op ik heb het geprobeerd op meerder dagen. Dus kom weer niet aanzetten met deze NIET-oplossingen. PROXIMUS, zorg dat jullie snel oplossingen bieden!!!! zoals eerder klanten aangeven we betalen genoeg bij jullie. Sinds Fiber ligt en nu in totaal 6 ‘dozen’ van jullie nodig zijn voor 2 TV’s zou je toch denken dat het moet werken.


Is dit op beide TV’s/Decoders en zijn ze beide direct verbonden met een utp netwerkkabel aan de ‘Internet Box’. 


Reageer