Hoe een klant na 40 jaar alle zin op verdere samenwerking ontnemen

  • 6 June 2017
  • 4 reacties
  • 429 Bekeken

1) internet en proximus TV mag je in een kleine gemeente als de onze vergeten: de internetlijn is zodanig slecht dat zelfs de proximus winkel je dit afraadt. Deze strijd heeft proximus al verloren en opgegeven ten opzichte van de kabel: ik ben dus maar noodgedwongen overgestapt.

2) sinds 2 maanden krijgen we geen facturen meer voor de GSM van mijn vrouw.
En dan plots is er een brief in de bus dat er binnen de drie dagen dient betaald te worden (donderdag voor Pinksteren) of je verbinding wordt verbroken.
Je betaalt op zaterdag, maar met de extra verlofdag op maandag wordt de uitvoering van betaling pas op dinsdag uitgevoerd.
Dinsdag stel je vast dat de GSM is afgesloten.
Prima.
Nu nog 30€ kosten extra om terug te activeren?


3) Als je belt naar het 0800 nummer of 1927 krijg je een computer aan de lijn.
Service is nooit hun sterke kant geweest.

4) De laatste strohalm is de vaste lijn - die werkt 100% goed.
We zullen zien of dat ook zo is bij de kabelboer, want een totaalpakket zal daar wel voordeliger zijn.

Spijtig na al die jaren maar dag RTT / belgacom/ proximus tuttinullimus!

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Luc, dit is zeer vervelend.

Ons netwerk is op vele plaatsen wel goed, maar jammer genoeg niet overal en laat nu net zijn waar jij gevestigd bent. 😞 Excuses.

Eigenlijk ben ik blij dat de winkel voor jouw adres eerlijk gezegd heeft waar het op staat : niet goed voorzien, is geen aansluiting want dan komen er toch onoplosbare klachten. Eerlijk is eerlijk.

wat gsm betreft : ik stuur het bericht ook door naar de mobile dienst voor nazicht.

Excuses ook dat we niet goed bereikbaar zijn.

vriendelijke groeten

Tina
Ze geven langzaam aan dat de service verlening slecht is
Zoals gevreesd krijg ik dus inderdaad een administratieve kost van 15€ als extra (voor een abonnementje van 12€). Omdat uw computerklantendienst geen oren had naar mijn klacht heb ik dan maar beslist om naar een andere provider over te stappen. Die aanvraag is ondertussen in behandeling. Blijft dus nog over: de vaste lijn. Dat draadje heb ik voorlopig nog niet doorgeknipt.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Luc, het spijt me dit te vernemen. Indien je ons via privébericht via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer/gsmnummer geeft, zal ik het nodige doen om hier een tegemoetkoming voor op te maken. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Groetjes Freya

Reageer