20 januari de aanvraag tot nieuwe klant gedaan.
Daar ook een datum Mogen kiezen wanneer het beste zou lukken dat zij langskomen.
Eerstvolgende datum was pas ergens in februari dus dan maar de 7de gekozen.
Nog altijd geen nieuws gekregen, ondertussen al drie verschillende versie's gehoord door de klantendienst.
Net iemand aan de telefoon gekregen die zei dat ze nog maar papieren voor overdracht hebben teruggestuurd gekregen dus zullen nu maar eens in gang schieten. Dus echt top hoe ze hun klanten 'verwennen' met 'snelle' service.
Waarom dan via internet je aanvraag doen met easyswitch???!!
Zou wel eens beginnen denken dat we toch beter bij Telenet waren gebleven. Waarschijnlijk denkt men dat er zomaar verlof kan genomen worden om een ganse dag op de technieker te zitten wachten!!!!
Dus conclusie, de datum die je dan kiest wanneer er een technieker kan langskomen doet er eigenlijk helemaal niet toe, zij zullen wel de datum kiezen.
Als je dan probeert te bellen om een datum af te spreken zullen wij zelf moeten afwachten wanneer ze ons contacteren. Nu als je ergens werkt waar je geen gsm bij u mag hebben is dit wel niet zo simpel hé om via telefoon af te spreken want wij zijn niet terug bij onze gsm binnen de kantooruurtjes!!!
Dus ik zou eigenlijk echt willen weten waarom het zo lang moet duren tussen aanvraag en installatie?!
Voor nieuwe klanten wordt er dan blijkbaar toch niet zoveel moeite gedaan.
Wij zitten dus al enkele weken op proximus te wachten en hebben dit vroeg genoeg gedaan om toch te denken dat je binnen de 4 weken zal geholpen zijn tussen aanvraag en technieker.
1 tip , doe het misschien twee maanden op voorhand misschien heb je dan meer geluk, easyswitch is nog geen easyconnection!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.