Kerstfeest zonder tv/internet/telefoon
Tijdens kerstdagen mag je niet klagen maar dit gaat er over. Van zaterdagmorgen 23 tot dinsdag 26 zullen we zonder tv/ internet/ telefoon zitten. Dit is geweten bij proximus maar daar doen ze niks aan. Er waren werken gepland, zonder communicatie naar ons toe, en die moeten gewoon verder uitgevoerd worden. Klantendienst zegt simpel; geduld hebben tot dinsdag. Situatie = Op zaterdagmorgen 23 december om 10 u wordt er in onze straat en net voor onze deur ineens een andere kabel (?) gestoken. Gevolg; alles tijdelijk (!) afgesloten. Maar smiddags blijken de werkmannen weg te zijn. Helaas hebben we dan nog steeds geen tv/internet/telefoon. Gelukkig heb ik een gsm dus stuur een bericht naar proximus om mij te contacteren en een probleem te melden. De technische dienst belt mij maar zegt enkel dat er werken gepland staan en dat die eerst volledig afgerond moeten worden voor dat proximus iets wilt doen. Dus "geduld tot dinsdag mevrouw" en ook zelfs "als proximus u niet verder wilt helpen dan moet u daar maar de conclusies uit trekken". Dit is dus geen manier om een klacht te behandelen.....
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.