Schande voor Proximus !
reeds meer dan 2 weken geen tv en internet ! reeds 100den telefoon en 1000 minuten wachten , na 30 minuten wordt je automatisch afgesloten, want steeds weer , ik ga jou doorverbinden met die , de anderen wilt ook het verhaal , ik ga je doorverbinden met die, zo en zo en zo gaat het maar verder , en beloven dat die doen !!!!! vandaag een nieuwe modem en decoder ontvangen !!!! in installeer die , en hop na een uur ben ik blij dat ik internet alhoewel die niet actief in mijn MYproximus !!!! hahaha, maar tv? neen ! nog eens bellen, kga je door verbinden , gehele uitleg , namuziek muziek, 30 minuten oeps lijn verbroken ! terug gebeld , och wat een schattig stemmen aan de andere kant , neen dat kan niet dat je geen tv hebt , heeft zelfs kritiek op collega's en terecht !!!!! ik ga alles opvolgen dat je nog deze avond tv hebt en bel je terug , dit was tussen 16h en 17h , is nu 18h50 , arm meisje zit nu waarschijnlijk naar blokken te kijken !!!! en mijn tv ? is meer een sierstuk dan een gebruiksvoorwerp ! nog allemaal een leuk tv avond ! want de meesten die dit verhaal lezen zitten nu te lachen ! dit is sociaal zijn ! op Facebook zijn het engeltjes! maar in werkelijk is iederéén een beest ! daarom ga ik nooit op Facebook jegens die huichelarij !
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.