Ter info: heb je ook een mobiel abonnement dan kan proximus data volume laden zodat je toch ondertussen verder kunt en bv je smartphone als hotspot instelt om zo met een ander toestel op het internet te kunnen.
Ter info: heb je ook een mobiel abonnement dan kan proximus data volume laden zodat je toch ondertussen verder kunt en bv je smartphone als hotspot instelt om zo met een ander toestel op het internet te kunnen.
Klopt is gebeurd. Helaas nauwelijks 4g ontvangst. Zeker niet voor gezin van 5.
@jeroen_030
oei, dit is zeer vervelend…
Kan je asap je klantgegevens invullen in je profiel van forum?
dan kunnen we verder navraag doen..
groeten
Tina
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
@jeroen_030
oei, dit is zeer vervelend…
Kan je asap je klantgegevens invullen in je profiel van forum?
dan kunnen we verder navraag doen..
groeten
Tina
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Hey Tina, dank. Is ondertussen gebeurd.
mvg
Jeroen
@jeroen_030
bedankt
ik heb je bericht doorgestuurd naar de technische collega’s voor hulp.
ik hoop dat het spoedig in orde komt
Groetjes
Tina
@jeroen_030
bedankt
ik heb je bericht doorgestuurd naar de technische collega’s voor hulp.
ik hoop dat het spoedig in orde komt
Groetjes
Tina
Hey Tina.
na deze chat werd het probleem Sanders daags opgelost. En kreeg ik daarover ook een telefoontje van de technieker die de werken uitvoerde.
top service.
sinds vandaag ligt het internet terug uit.
Ik ontving nu opnieuw een sms dat de oplossing volgende week maandag voorzien is.
kunt u opnieuw u magie doen om dit te versnellen?
ik wens liever niet 31 dagen zonder internet te zitten wegens een slecht contact in de kabine.
alvast dank!
jeroen
@jeroen_030
excuses, ik werk niet alle dagen op het forum en lees het bericht nu pas
K Heb het doorgestuurd naar techn collega’s voor meer info en hulp
Hopelijk is het weer snel opgelost.
Sorry voor het ongemak.
Groeten
tina