Skip to main content

Op 15 juni hadden we plots geen tv en WiFi meer. Proximus gecontacteerd , ze sturen een technieker. Lijn getest en leek ok blijkbaar kwam het probleem uit de kabine in onze straat. Deze werd blijkbaar omver gereden… en deze ging spoedig hersteld worden. Na meerdere berichten van Proximus met verschillende datums wanneer ons probleem zou opgelost zijn en enkele telefoontjes naar de technische dienst staan we na een maand nog altijd even ver!!!! Geen tv en WiFi !!  
Om gek van te worden , niemand helpt ons vooruit  uiterst frustrerend en zeker wanneer je ook aan telewerk doet!

Wat moeten we doen om toch maar enige vooruitgang of communicatie te krijgen ?

Ter info: heb je ook een mobiel abonnement  dan kan proximus data volume laden zodat je toch ondertussen verder kunt en bv je smartphone als hotspot instelt om zo met een ander toestel op het internet te kunnen.


Ter info: heb je ook een mobiel abonnement  dan kan proximus data volume laden zodat je toch ondertussen verder kunt en bv je smartphone als hotspot instelt om zo met een ander toestel op het internet te kunnen.

Klopt is gebeurd. Helaas nauwelijks 4g ontvangst. Zeker niet voor gezin van 5. 


@jeroen_030 

oei, dit is zeer vervelend…

Kan je asap je klantgegevens invullen in je profiel van forum?

dan kunnen we verder navraag doen..

groeten

Tina 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

 


@jeroen_030

oei, dit is zeer vervelend…

Kan je asap je klantgegevens invullen in je profiel van forum?

dan kunnen we verder navraag doen..

groeten

Tina 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

 

Hey Tina, dank. Is ondertussen gebeurd. 
mvg

Jeroen


@jeroen_030 

bedankt

ik heb je bericht doorgestuurd naar de technische collega’s voor hulp.

ik hoop dat het spoedig in orde komt

Groetjes

Tina


@jeroen_030

bedankt

ik heb je bericht doorgestuurd naar de technische collega’s voor hulp.

ik hoop dat het spoedig in orde komt

Groetjes

Tina

Hey Tina. 
na deze chat werd het probleem Sanders daags opgelost. En kreeg ik daarover ook een telefoontje van de technieker die de werken uitvoerde. 
top service. 

sinds vandaag ligt het internet terug uit. 
Ik ontving nu opnieuw een sms dat de oplossing volgende week maandag voorzien is. 
 

kunt u opnieuw u magie doen om dit te versnellen?
ik wens liever niet 31 dagen zonder internet te zitten wegens een slecht contact in de kabine. 
 

alvast dank!

 

jeroen
 


@jeroen_030 

excuses, ik werk niet alle dagen op het forum en lees het bericht nu pas

K Heb het doorgestuurd naar techn collega’s voor meer info en hulp

Hopelijk is het weer snel opgelost.

Sorry voor het ongemak.

Groeten

tina


Reageer