Mijn activiteit als zelfstandige is al enige tijd stopgezet. Graag mijn account overzetten naar een privé account.
Kan iemand mij helpen?
Met vriendelijke groeten
Edward
Mijn activiteit als zelfstandige is al enige tijd stopgezet. Graag mijn account overzetten naar een privé account.
Kan iemand mij helpen?
Met vriendelijke groeten
Edward
Best dat je hiervoor zoveel mogelijk privégegevens invult/aanvult in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten verbandhoudende bv met je vraag. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen morgen van zodra ze hier de draad opnemen.
Dus zoals reeds vermeld is mijn activiteit als zelfstandige reeds enkele jaren voorbij. Ik heb een account op ‘My Proximus’ maar deze verbindt mij steeds door naar de business site. Ook ben ik het gezinshoofd en dus beheerder maar kan ik mijn facturen niet raadplegen online. Op de facturen staat zowel mijn gsmnummer, mijn echtgenote haar gsmnummer, thuistelefoon en tv-pack.
Groetjes,
Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.