In november kreeg ik een aanrekening voor een SMS die ik niet verstuurd heb.
Nu zie ik dat voor deze maand al 3,59 € aangerekend wordt voor SMS-en oproepen die ik niet gemaakt heb.
Kan daaraan verholpen worden?
In november kreeg ik een aanrekening voor een SMS die ik niet verstuurd heb.
Nu zie ik dat voor deze maand al 3,59 € aangerekend wordt voor SMS-en oproepen die ik niet gemaakt heb.
Kan daaraan verholpen worden?
Als je het nog niet gedaan zou hebben, vul je best in je profiel jouw gsmnr.
Proximus medewerkers kunnen dit dan bekijken.
Andere forumleden kunnen dat profiel niet zien. Dus het blijft privê.
Zelf zou je ook nog kunnen zoeken van welke firma deze sms'en komen. Aan de hand van inhoud sms'en die je krijgt of het nummer dat gebruikt werd.
mss is het dienst door derden!
zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen in de aangegeven als privé vakken.
(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat prox medewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.
waar staat dit op je factuur: → Betaalnummers, betaalsms'en, diensten door derden | Proximus
Betaalnummers, betaalsms'en, diensten door derden | Proximus
Groetjes,
Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.