hallo,
ik heb vorige week aangifte gedaan van een gestolen iPhone 13, helaas heeft de medewerker dat ik aan de lijn had (de me zei nieuw te zijn bij proximus) de verkeerde telefoon geblokkeerd, mijn iPhone 11 dat ik gebruik ook.
dus ja nu blijkt het niet alleen dat de iPhone 13 net gedekt word omdat ik hem nog geen 15 dagen in gebruik had, elke clausule waardoor mijn omnium nutteloos is en proximus er zich mooi vantussen nijpt.
Beter ng kan ik mijn iPhone 11 niet meer gebruiken, ik zit al een hele week lang meerdere uren op de chat waar ik de ene collega a de andere krijg.
maandag : ‘binnen twee uur’ opgelost
de dag erna niks in orde toen excuses en het zal ‘binnen 30 minuten’ opgelost zijn
de dag daarna word het vager, ‘een ticket word aangemaakt’ en word doorgezet
de dag daarna : ‘het word zo snel mogelijk opgelost’
vrijdag zegt men ‘bij een proximus winkel proberen’
nu zaterdag word er gezegd dat de klantendienst eigenlijk niets kan doen
dit hierboven is heel kort samengevat, ik heb vele collega's gesproken, mijn verhaal vele keren opnieuw moeten uiteggen, de ene begrijpt het de andere dan weer helemaal niet, ze dragen de incompetentie daar hoog in het vaandel lijkt me.
de iPhone is geblokkeerd via IMEI, dit is iets dat vanop afstand gebeurt dus gaan aanschuiven in een winkel gaat er niets aan veranderen, ik heb gevraagd of deze redenering klopt en mij anders te vertellen wat een winkel wel kan dat de klantendienst niet kan, nu zouden ze mij doorverbinden naar een 2de lijn commerciële dienst.
het word elke dag een beetje vager, ik ben zelfstandige, run een winkel, moet installaties organiseren bij klanten en we openen ook een restaurant volgende week, een heel drukke periode waar ik dan niet eens kan bellen of gebeld worden.
voor een business klantendienst is dit schandalig, klacht indienen is ook een van de meest vage dingen bij proximus, ik dacht nog internet te nemen voor onze winkel en restaurant maar denk dat ik mijn hele boeltje op een ander ga zetten, schrijnend, ik ben heel lang klant bij proximus maar voel me nu echt uitgelachen, zoveel collega's op die chat allemaal vriendelijk en ze gaan u meteen helpen…. een week lang nu, totaal onrespectvol, ben echt veel tijd en zodoende geld kwijt aan dit spelletje van proximus.