Skip to main content
Vraag

Extra nummers voor Call Center


Beste,

Call Connect medewerkers hebben mij al goed op weg geholpen om alles in te stellen in Call Connect voor gepersonalieerde boodschappen te programmeren.

Medewerker Marc ging voor mij nog 5 extra nummers laten aanmaken in het callcenter om tijdsgeprogrammeerde doorschakeling optimaal te kunnen gebruiken.

Mag ik vragen waar dit staat momenteel? Zonder die nummers kan ik namelijk niet veel verder.

Hartelijk dank.

 

mvg,

 

Joost

This topic has been closed for comments

4 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2488 reacties
  • 9 maart 2023

Dag @joostvandurme ik heb je verzoek onder dossiernummer 52238281 doorgegeven aan de bevoegde dienst. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 maart 2023

Dag @HeidiE , bedankt voor de opvolging. Ik laat weten als dit in orde is. gr, Joost


Dag @HeidiE , ik heb gisteren toch nog eens naar de Bizz support gebeld en enkele uren later had ik mijn extra nummers. Misschien dat ik nog andere vragen heb, maar die post ik wel ergens anders. Dit topic mag gesloten worden. Bedankt!


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2488 reacties
  • 15 maart 2023

Dag @Joost Van Durme fijn dat het in orde is, ik sluit dit topic! Groetjes, Heidi