Skip to main content

Gisteren een mail gekregen dat mijn domeinnaam geannuleerd ging worden, zelf niet om gevraagd en in april veel moeite moeten doen om deze te kunnen behouden. Gisteren meer dan 40 minuten telefonisch contact te proberen hebben, 5 verschillende mensen aan de lijn gehad. De laatste zei dat mijn domeinnaam terug actief was. Maar ik zie hem niet meer in my Proximus en mijn mail, die uiteraard (al 15 jaar) aan mijn domeinnaam hangt werkt ook niet meer! Help!

contact domeinnamen / Hosting:
Phone: +32.80023452
Fax: +32.22403632
Email:dnsmaster@proximus.com


Je domeinnaam en mailbox staan wel open, maar waren nog gekoppeld aan een contract dat ondertussen is afgesloten. Dit heeft geen invloed op de werking, maar zorgt er wel voor dat je ze niet ziet in My Proximus. Ik heb ze overgezet naar je openstaande contract. 

Welke problemen ondervind je nog met je mail ? Krijg je foutmeldingen ? Kan je niet verzenden, of ontvangen,… ?


Heb ik gisteren al geprobeerd die gegevens stonden in de mail…


Reageer