Skip to main content

Beste,

Ik kan via de app op mijn iphone niet meer op bizz switch. Heb al contact gehad met proximus.

  • Daar zij de eerste persoon dat ze met de app gestopt zijn, en gaf mij een nummer waar ik naartoe moest bellen om dit manueel te doen. Maar nummer is niet meer actief.
  • De 2de persoon geloofde niet dat wij bizz switch gebruiken. En zij “In mijn systeem staat niks geschreven dat u met switch werkt. Maar als u dit beweert dan zal het zo wel zijn”.
  • Toen belde mij de 3de persoon die er duidelijk wel iets van kende. En zij dat er blijkbaar een probleem is maar ze konden mij nog niet zeggen wat. Maar ik zal het voor u tijdelijk deactiveren.

Dus voor mij was dit top. Maar het is nog altijd actief en stuurt alle telefoons door naar de gsm. Wat ook niet altijd moet.  
Wie kan mij helpen?

 

Groeten,

Christian

@Lemmer Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.


Heb ik juist gedaan. 


@Lemmer Ik heb de bizz switch gedeactiveerd voor je.


Mocht je nog geen oplossing hebben,
best de app volledig verwijderen telefoon volledig opnieuw opstarten en dan opnieuw installeren. 

goodluck

 


Reageer