Vraag

bizz call connect doorschakelen en log

  • 15 August 2023
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

Hallo ,

1) we hanteren momenteel een tijdsgebaseerde doorschakeling (ma-vrij).

is het mogelijk om feestdagen te automatiseren zodat we niet manueel hoeven door te schakelen naar de voicemail op die data?

2) hiernaast een tweede vraag, de call log lijkt beperkt. Is het mogelijk deze volledig te raadplegen of moet dat bij proximus opgevraagd worden?

 

mvg,


6 reacties

Ter info: ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar vraag mij af of je dit via de Webex app niet kan?

Veelgestelde vragen over Bizz Call Connect | Proximus 

Hallo,

De logs zijn beperkt tot 200 records . 
Wat betreft de feestdagen is er wel zo iets als kalender gebaseerde doorschakeling. Ik weet wel niet goed wat daar mogelijk is. De handleiding stipuleert :”Als je de geavanceerde licentie hebt, kun je selectieve oproepdoorschakelingen instellen. Die zullen enkel worden toegepast gedurende bepaalde perioden of op bepaalde dagen. Het is zelfs mogelijk om ze alleen in te stellen voor specifieke oproepers.” Iemand ervaring mee?

Ik heb de setting voor de feestdagen gevonden.
Ik kan echter de groepsinstellingen niet wijzigen die de technieker instelde?
Iemand raad?
mvg,

Reputatie 7
Badge +4

@Andrea_018 Je kan hiervoor best even telefonisch contact opnemen op 080022500 zodat er een ticket voor de helpdesk van Bizz Call connect kan aangemaakt worden. Zij kunnen de configuratie met je dan overlopen. 

De installateur heeft me via mail kunnen helpen. Er was namelijk nog een admin login nodig!

Blijkt dat na het instellen van een 

1/ tijdsgebaseerde doorschakeling

2/ kalender gebaseerde doorschakeling (feestdagen)

de oproepen nog altijd worden doorschakeld op feestdagen…

iemand een idee?

Reageer