Vraag

abonnee op minimum tarief tijdens lockdown in buitenland

  • 15 April 2020
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Beste, 

Ik zou graag mijn abonnement naar het minimum zetten gezien ik in lockdown zit in het buitenland

Mijn bedrijf is voor onbepaalde tijd gesloten in belgie en mijn gsm gebruik ik niet door absurde buitelandse tarieven hier in sint maarten. 

waar op de site kan ik contact maken met jullie via mail of chat, Bellen is geen optie aan 4.50eur per minuut. graag alles op absolute minimum, thuis wordt het internet niet gebruikt, en gsm werkt puur op de wifi hier. spaart me snel 130 euro per maand ik hier nog moet verblijven. 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@lpg-center
We zouden het internet kunnen omzetten naar internet start, op de vaste lijn het voordeelpack slimme diensten verwijderden en het gsm-abonnement wijzigen naar een Mobile 10. Op deze manier zouden de producten niet meer in een (bizz-)pack gebundeld zijn waardoor je ook de optie Microsoft Products zou verliezen.
De maandelijkse abonnementen zouden dan nog 61,13 euro incl. BTW bedragen.
Als wij deze wijziging mogen doorvoeren, dan ontvang ik hiervoor graag jouw akkoord.

Heb je DNS of een domeinnaam gekoppeld aan jouw zakelijk account of wens je de optie Microsoft Products te behouden? Zo ja, dan is bovenstaande info niet van toepassing omdat bij wijziging van het bizz-pack deze opties betalend zouden worden. Wel kunnen we dan enkel jouw gsm abonnement verlagen naar het laagste Bizz gsm-abonnement (Bizz Mobile S) en het voordeelpack slimme diensten verwijderen van de vaste lijn.
Groetjes,
Antonella

Hi, 

Graag alles op minimum tarief, daar 61 euro nog steeds veel is voor alleen vast recht... 

Alle microsoft services heb ik in de toekomst zeker ook niet meer nodig, heb geen idee waarom ik die in mijn pakket zou hebben zitten. 

graag een fixe korting ipv smssen te sturen  met aanbiedingen voor gratis minuten en data in belgie... 

14.50 euro per megabyte! Shame on you proximus!  

 

Misschien om de 10 jaar is gaan onderhandelen over de tarieven!  Hollanders hebben hier hollandse overeenkomst!  

Reputatie 7
Badge +3

Dossier 45057026 werd aangemaakt voor de aanpassing, de bevoegde dienst zal je verder informeren. Grt, Heidi

Reageer