Skip to main content
Vraag

Pickx en Apple tv

  • May 20, 2021
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Proximus Pickx app op Apple TV werkt al een aantal dagen niet (blijft vast hangen op “loading”). Heb al proberen heropstarten, app opnieuw geïnstalleerd, etc maar niets lijkt te werken. Enige suggestie?

 

thanks !

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • May 20, 2021

er zijn al veel problemen geweest op iOS systemen maar voor de stand van zaken zal je hopelijk meer te weten komen van een Prox forummedewerker als die hier de draad opneemt

 


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • May 21, 2021

@ThMer kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het langs deze kant ook eens nakijken.

 

Heeft u het via een browser of andere app/toestel getest?


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 21, 2021

Dank je Yorick. 
 

ja inderdaad. Het werkt op iPad en iPhone maar niet Apple TV. Het heeft overigens tot begin deze week ook altijd gewerkt op Apple TV. Zoals aangegeven al meermaals afgesloten, herstart, opnieuw download etc. Maar niets lijkt te helpen. Stuck on “loading”.