Op 16 november werd onze fiber internet en tv te vroeg opgezegd. Toen wij dit wouden heractiveren via de klantendienst kregen wij het antwoord dat dit binnen de 24u in orde ging zijn, dat was uiteraard niet het geval. Dan binnen de 48u. Dan na 14 dagen. Na uren bellen met een klantendienst die van niets af weet en langer dan 14 dagen geduldig te wachten heeft ons bedrijf NOG STEEDS GEEN INTERNET!!!! Er werd ons verteld dat er niemand moest langskomen aangezien alles nog perfect aangesloten is, maar vandaag krijgen wij telefoon dat er een technieker niet werd binnen gelaten en wij een nieuwe afspraak moeten maken EIND december??????? Dit is gewoon absurd. Niemand kan ons telefonisch helpen en wij vragen steeds om door verbonden te worden, maar elke keer loopt het op niets uit. Hoe kan dit nu een business service genoemd worden, als wij letterlijk NIET kunnen werken door deze incompetente aanpak??? Onwaarschijnlijk. In onze myproximus staat nog steeds geen fiber flex pack meer, wat dus duidt op het feit dat er zeker geen heractivatie is gebeurd. Vandaag horen wij ook nog eens doodleuk dat wegens het veranderen van een zendmast de 4G in Antwerpen niet echt zal werken tot eind december en wij daarom dus thuis onze WiFi moeten gebruiken, die dus nogmaals NIET werkt. Het lijkt een slechte grap, maar is jammer genoeg onze realiteit.
Vraag
Heractivatie fiber internet en tv van bedrijf
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

