Skip to main content
Vraag

Geen mobiel internet na overschakeling Pay&Go

  • September 17, 2022
  • 5 reacties
  • 290 Bekeken

Dinsdag 13/09 terug overgeschakeld van Mobilius M naar Pay&Go

Ik had voordien ook Pay&Go

 

Sinds de omschakeling krijg ik deze melding:

 

Alle netwerk instellingen zijn nog steeds dezelfde als toen het wel werkte.

Ik ben wel verbonden met een netwerk én het icoontje van 3G/4G wordt getoond.

Ik heb ook al manuele selectie van elk beschikbaar netwerk geprobeerd, zonder success.

Ik heb nog voldoende credits en data beschikbaar.

Ik ben in het buitenland (Frankrijk), maar roaming staat aan.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • September 17, 2022

Ter info. Voor hulp van een proximus forummedewerker zul je moeten wachten tot maandag aangezien zij in het weekend niet langskomen hier. Zij kunnen maandag wel even natrekken of alles correct staat bij hen, bvb ook voor roaming....

Indien je kunt bellen kan je wel de helpdesk bereiken voor eventuele hulp.

Het toestel volledig heropstarten mss ook eens proberen

PS: Contacteer onze klantendienst | Proximus

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 17, 2022

Bellen (of gebeld worden) lukt ook niet.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 19, 2022

@Chapoi  Ik denk dat het ergens aan een instelling op je iphone ligt. Bundel staat actief

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 19, 2022

Ok maar wat dan? Zoals ik zei in de OP, aan de instellingen is niks gewijzigd en werkt op deze manier al 5 jaar.


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 19, 2022